-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

جنگل برج

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

یکی از موضوعاتی که این روزها شدیدا از حرف زدن راجبش فرار می کنم پایان نامه است.

و جالب اینجاست که این روزها هرجا که برای افطاری و اینها دعوت می شویم اولین سوالی که از من میکنند این است که آیا درسم تمام شده و اینکه پایان نامه ام چطور پیش می رود :|


اینجا هم دلم نمی خواهد چیزی راجبش بگویم چون انقدر همه چیزش به هم پیچیده شده ک وقتی فکرش را می کنم حس تهوع می گیرم.

فقط اینکه سازمان نقشه برداری یا همان GIS یکی از مزخرف ترین و دزد ترین و بی مسئولیت ترین سازمان هایی است که تا بحال دیده ام. باورم نمی شود که انقدر پول از دانشجوهای بخت برگشته می گیرد و نقشه ای تحویلشان می دهد که یحتمل انگلیس های زمان رضاشاه نقشه برداری اش کرده ند.

اغراق نمی کنم,

نقشه آنقدر قدیمی است که یکی از محله های شلوغ تهران درش به عنوان جنگل نشان داده شده.

البته شاید خیلی بیراه هم نیست...

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۷)

  • مترسک ‌‌
  • گفتی دزدی و تموم شد؟ دزد برای یه لحظه‌شونه، سر و کارم به حضرت‌شون افتاده، می‌دونم... :|
    پاسخ:
    خدا نکنه آدم کارش گیر باشه و عجله داشته باشه...
    حالا بعد اینهمه بدبختی کاش کار آدمو انجام میدادن باز دلش نمی سوخ :|

  • یک مردِ جدّی
  • من درک میکنم
    امان از کارای جی آی اسی!
    پاسخ:
    :(
    همه ی سازمان های ایران همین قدر به روز اند نفرین باید جمعی باشه 
    موفق باشید دوست خوب
    پاسخ:
    قضیه اینه که نمی خوان بدن.
    بعد پولشم می گیرن و نمی خوان بدن :|
  • مترسک ‌‌
  • همون :|
    پاسخ:
    :|
    خیلی از چیزای خوبی که داریم واسه همون زمانه! ولی خب فقط سربازی اجباری ش به مزاق اینا خوش اومده !! من به جای شکستن رمز و طراحی الگوریتم باید برم پا بکوبم و جلوی چندتا بیسواد خبردار وایستم. 
    خیلی بده، اینا فقط ادعا دارن، یعنی وقتی زیرساخت‌های خیلی بدیهی صنعتی شدن و توسعه یافتگی مث همین نقشه های دقیق و مثلا صنعت طراحی قالب و قالب سازی و پیچ و مهره سازی و ... و کلا زیرساختای مهندسی شون در حد کشورای جهان سوم هست، چطور میخوان در مقابل غول هایی  مث آلمان یا آمریکا بایستن؟؟  اولین چیزی که واسه توسعه یافتگی یه کشور لازمه، سیستم آموزشی درست و حسابی هست. وقتی یه دانشجوی معماری دسترسی به نقشه جدید نداشته باشه، و نقشه ها مال 100 سال پیش باشه، نمیشه ادعا کرد که ما همگام با پیشرفته ترین کشورا هستیم و داریم « علم » تولید میکنیم. 
    پاسخ:
    نه بابا اینا فقط ادعا می کنن ک حمایت می کنن.
    یه بنده خدایی از بچه های برقمون هس یه چیز خیلی خفن اخترا کرده, بعد کلی دوندگی هنوزم نتونسته به مرحله ی تولید برسونه ش چون حمایتش نمی کنن. 

    و راجب نقشه ها من واقعا درک نمی کنم چرا اینکارو می کنن.
    و اینکه خودم اون نقشه ی قدیمی رو از اینترنت گرفته بودم اگه می دونستم طرف قراره پول بگیره همونو تحویلم بده عمرن نمی گرفتم.
    خیلی زور داش
  • اقای روانی
  • حالا ادم می خواد نگه یه چیزیو ملت ول کن نیستن که ...
    پاسخ:
    بی خیال بابا.
    اووووووو چه حالی داریاااا. از گوگل ارث نمی شه؟ یا از شهرداری طرح تفصیلی بگیری؟
    پاسخ:
    شهرداری نداد :|

    ابنم طرح تفضیلی بود خبرش. منتها واسه صدسال پیش :|

     زمین من الان آپارتمان شده. فک کن. زمین با کاربری بهداشتی درمانی آپارتمانه الان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">