-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

اتفاقات منافق ..

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ
گاهی وقتها آدم ساعتها و روزها و هفته ها و ماه ها از عمرش را صرف یک چیزی می کند,

و ممکن است بعد از یک مدت طولانی یکهو به خودش بیاید و حس سو وات؟ داشته باشد..


و بدتر از آن, متوجه بشود که آن چیزها نه تنها کمکی به زندگیش و اجزای داخل آن نکردند,

بلکه خیلی هم آسیبهای تَرَک وار به آن وارد کردند که ممکن است همان موقع, یا سالیان بعد عوارضش را ببیند...

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۴)

  • هولدن کالفیلد
  • من به کل زندگیم حس "به چی" دارم! :|
    الان فاز "من از تو بدترم" برنداشتم ها، این احساسات رو خدا نصیب گرگ بیابون نکنه :|
    پاسخ:
    بلخره توی هر زندگی ای یه چیز دلخوشکنکی پیدا می شه ها :-/

    خب مسلمن آخر زندگی هیچی نیست, اما خب بضی اتفاقا ک توی مسیرش میوفته شیرینه واسه آدم..



    و من الان دقیقن فاز خانوم معلمی برداشتم :))
    هیچکسی تو وقت تلف کردن به اندازه من خوب نیست. هیچکسی..
    پاسخ:
    هرکسی به اندازه ی خودش تو تلف کردن وقت استاده...

    نذار بگم... 
  • لولا پالوزا
  • چه حس مزخرفی هم هست :/
    ولی از اونجایی که من آدم خوشبینی هستم تو این مواقع با وجود عذاب شدید میگم عیب نداره همین که تو این لحظه جلوشو گرفتی و بیشتر تلف نشدی خودش جای شکر داره :)
    پاسخ:
    باریکلللا این درسته
    باشد که دیگران هم یاد بگیرن. 
    هی خودم. یاد بگیر :|
    کلا زیاد نباید فکر کرد فکر آفت عمله.
    پاسخ:
    هر عملی را نشاید :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">