-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

Hotkeys

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ق.ظ

یادم است یک دوستی که خیلی یادم نمیاید چه کسی بود نوشته بود,

وقتی چیزی را فهمیده ای، یعنی دیگر فهمیده ای. نمیشود که دیگر نفهمی...

 

بعد من یاد آهنگ un-break my heart خانم تونی براکستون می افتم که ذر آهنگ از طرف مقابل خواهش می کند که کل فعالیت هایش را سلکت آل, و همه شان را  ctrl+z کند تا تمام فعالیت های انجام شده undo بشود و باز به همان گلستان و بلبلستان قبلی برگردند و هَپیلی اور افتر بشوند.


و کاش بعضی چیزها واقعا به سادگی فشاردادن همین کلیدهای شورتکات بود.


گرچه استفاده ی شبانه روزی بنده از همین شورتکات ها هم باعث شده انگشت هایم مدام توی خواب تکان بخورند و گاهی اوقات آرنجم را به دیوار کناری بکوبم و از دردش بیدار بشوم.

و حتی برای استراحت هم که می خواهم یک متن الکی اینجا بنویسم که چشمم لحظه ای از خیره شدن به آن صفحه ی تیره فارغ بشود, هی از آنها حرف می زنم و همه چیز را بهشان تعمیم می دهم.


یک دوستی دارم که خواهرش دانشجوی تربیت بدنی است و یکبار داشت تعریف می کرد خواهرش از بس دراز و نشست تمرین کرده نصفه شب ها توی خواب هم یکهو نیم خیز می شود و شروع می کند به دراز و نشست زدن.

و انقدر دراز و نشست می زند که از درد عضلات از خواب می پرد و به این فکر می کند که, هوم؟ چرا؟


این چیزها خیلی خنده دار است.

البته برای تماشاگر احتمالی این صحنه ها.

و من برای اینکه درد مصدومیتم را فراموش کنم خودم را مشغول تماشای آن صحنه تصور می کنم و از خنده ریسه می روم.

نصف شبی :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۴)

  • خارج ازچارچوب
  • خب اون آهنگه کنترل زد رو هم می‌ذاشتید!
    پاسخ:
    آهنگش خیلی قشنگ نیست.
    ینی من خوشم نمیاد.

    فقط از این خلاقیت نویسنده ی شعرش خوشم اومد
    خیلی باهاله نصف شبی یه همچین چیزی یادت بیفته و بخندی 
    پاسخ:
    اوهوم :)
    مثلا داری خواب می بینی از یه ارتفاعی داری می افتی پایین، بعد مثلا می گی آندو آندو بعدش صحنه آندو میشه. حتی می تونی گاهی وقتا می تونی از آخرین سیوت لود کنی. خوابه دیگه به هر حال د:
    پاسخ:
    وااای دیدی آدم یهو تو خواب میوفته بعد شص متر از جاش می پره؟ :|

    من شبا خیلی اینجوری بیدار میشم :( دلیلشم هنوز نفهمیدم...
    منم اینطوری می شم. بیشتر از اینکه از ارتفاع بیفتم لیز می خورم. خواب می بینم دارم راه می رم بعد یهو سر می خورم میفتم بعد از خواب می پرم. بیشتر وقتایی که تازه خوابم می بره اینطوری میشه
    پاسخ:
    آره دقیقن.
    یبار یه جایی خوندم یه دلیلی داره ک آدم اینطوری میشه.
    اما یادم نی دلیله چی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">