-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

قالب :(

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

خب من یک مرضی دارم و آن اینکه تا وقتی قالبم درست نباشد در وبلاگم آرامش ندارم.


برای همین فکر می کنم تا به الان تمام قالب های سایت را استفاده باشم و تازه هرکدامشان را هم چند بار تغییر دادم,

اما باز هم هیچکدامشان آنطوری ک باید باشند نیستند :(


منکه از پیدا کردن ایده آلم نا امید شدم,

شما اگر قرصی شربتی چیزی برای مرض نامبرده سراغ دارید پیشنهاد کنید :| 



  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۶)

  • فانتالیزا هویجوریان
  • منم اینطوری عم! :(
    الان با قالب اوکی شدم مونده آرشیوم اونم خودم خواستم دونه دونه وارد کنم دیدم هر روز بیشتر از ده تا پست نمیشه زد و میل زدم به مدیریت که شما که شدین شیرازی لااقل کمک کنید خودم بیارم آرشیو رو فعلا که جواب ندادن!!!

    انقدررر پشت شیرازی حرف زدن و الان خودشونم عین اونن!
    پاسخ:
    میتونی بیشترش کنی ولی باید بسلفی :))

    البته فک کنم 2, 3 تومن بیشتر نباشه ولی خب.

    حالا وحی نازل نشده ک همشو یه روزه وارد کنی :-/
    منم دارم دستی وارد می کنم, هر روز چنتا

    بلاگفا رو ک نمیارم,
    ازش یه بکاپ گرفتم که داشته باشمش اگه پرید, اما دوس دارم همونطوری بمونه اونجا 
    من خودمم این مرض رو دارم، اگه درمانی پیدا کردی، به منم خبر بده، ثواب داره 
    پاسخ:
    اینجا اون قالب سفیده ک هدر آبی داره نداره من دسکاریش کنم :))
    این قالبو یکی از دوستان هم واسه وبلاگش انتخاب کرد. بارها بهش گوشزد کردم که چقدررر سبز زیتونیش خوشرنگه. الانم میخوام بتو گوشزد کنم که چقدر زیتونیش خوشرنگه د:
    پاسخ:
    یه سوال, سبز زیتونیش دقیقن کجاشه :-/

    پس زمینه های سفید خالص یکم منو اذیت می کنه, ینی اونجایی ک متن هس. دلم می خواد پس زمینه ش شیشه ای بشه اما بلت نیستم اینکارو :(
    از اونور معلوم نیست. باید بیای اینور د:

    نوشته ها رو که با موس انتخاب کنی به یک رنگ زیتونی قشنگی در میاد. لامصصصصب چقد خوششششرنگه
    پاسخ:
    :| :|

    واسه تولد ساله دیگه ت قالب وبلاگ میفرستم :))
    سراسر زیتونی :دی
    امسال پس منتظر نباشم! د:
    پاسخ:
    آخه الان هنوز یاد نگرفتم چجوری با قالبای اینجا کار کنم :))
    از نو بسازش.
    پاسخ:
    دارم تلاش می کنم یاد بگیرم :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">