-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

غم مخور...

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ق.ظ

این هم سرنوشت خانم پروانه...



با اینکه فقط چند ماه در این آدرس می نوشتم اما الان که به نابودی اش فکر می کنم غصه می خورم...

تا چند روز پیش آدرسش را که می زدم صفحه ی اولش بالا می آمد,

و الان دارم خودم را دعوا می کنم که چرا همان صفحه ی اول را جایی کپی یا به اینجا منتقل نکردم.

با اینکه چیز مهمی ننوشته بودم اما به هرحال آن نوشته ها قسمتی از خاطراتم بودند

در همین فکر انتقال هم بودم که آدرس را وارد کردم و با این صفحه ی نکبتی مواجه شدم...


البته وبلاگ قدیمی ام ظاهرا کامل برگشته, به طور کامل همه ی پست ها را چک نکردم اما قبلتر ها آخرین پست تاریخ 92 بود و حالا 93 قبل از عید. فکر می کنم درست باشد.


بهرحال امیدوارم این فقط یک ارور موقت باشد و خانم پروانه هم برگردد به لانه اش :)

اما با تنفر عجیبی که به دل گرفتم چه کنم.. :(

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۹)

نگران نباشید، اینا مسئولن که برگردونن مطالب مردم رو. احتمالا یکی دو تا بک آپ کلی از کل وبلاگا داشته باشن، آخه مگه میشه همه چی یهو بترکه ؟؟؟
پاسخ:
پاک کردن وبلاگمو :|

چی رو برگردونن؟
  • فانتالیزا هویجوریان
  • سگگگگگگگ تو روح شیرازی!
    پاسخ:
    سگ سگ سگ :(
  • نیمه سیب سقراطی
  • راست میگی با این حس تنفر و عدم اعتماد چه بکنم :|
    پاسخ:
    منکه دیگه پامو نمی ذارم اونجا...
    نمی دونم چجوری مردم باز برمیگردن...
    نسخه پشتیبانشون بخوره توی سرشون. من پستای خودم هستن ولی کلی از نظراتی که برام گذاشته بودن پریده. خیلی بیشعوره این بلاگفا.. دقیقا به جایی که تعلق داشت رسید. اینهمه سرویس دهنده خوب هست. من شخصا بخاطر آرشیوم توی بلاگفا بودم.. الان خیلی خوشحالم که دیگه نیستم.
    پاسخ:
    آره نظرات تا همون 92 اینا هستن...

    من به محض اینکه مهاجرت بیان درست بشه  وبلاگ قدیمیمو م میارم اینجا :|
    دومی رو ک بلاگفا خودش زحمت کشید پاک کرد :|
  • ابراهیم لشگری
  • اون شروع دوباره رو توی بلاگفا خوندی لابد دیگه؟
    گفته: "کاربرانی که در ماههای گذشته وبلاگ خود را ثبت کردند دسترسی به وبلاگ خود نخواهند داشت هرچند امکان ثبت مجدد آنرا خواهند داشت" یعنی فکر کن طرف باید چقدر کم عقل باشه بره وبلاگش که پاک شده رو دوباره ثبت کنه :|
    پاسخ:
    من نمیفمم,
    ینی اینا میخاستن سایتو آپدیت کنن چندتا بکاب نباید میگرفتن از سیستمشون؟ :|

    ما یه ویندوز می خایم آپدیت کنیم از همه چیمون شونصدتا بکاپ می گیریم شونصد جای مختلف ذخیره می کنیم, حالا اینا با اطلاعات مردم...
    از بس پول مفت بابت تبلیغات به خاطر اعتباری که الکی کسب کرده بود ( فقط به خاطر اینکه اولین سرویس دهنده ای بود که مردم میشناختن ) خوب سیر شدن و بارشون رو بستن، دیگه چه اهمیتی میدن به اینکه مردم اونجا کوله باری از خاطراتشون رو جا گذاشتن. 

    نمی دونم چرا مردم ما اولین چیزی که دم دستشون باشه رو میچسبن و گزینه های دیگه رو بررسی نمیکنن، میدونی حتی از اسم گذاشتنشون هم این معلومه، به شلوار جین میگن « شلوار لی » چرا؟ چون اولین برندی از شلوار جین بوده که شناختن. 

    بعدشم کافیه یه چیزی مد بشه، حتی اگه بدترین و بی ریخت ترین چیز باشه، بازم ازش ییروی میکنن. همین بلاگفا هم سالها روی این موج ، موج سواری کرد. حتی امکان پشتیبان گرفتن توسط کاربر به فرمتی که بعدا بشه از روی فایل پشتیبان کاربر ، دوباره وبلاگ رو بازیابی کرد رو نداره، یعنی هیچکدوم از سرویس دهنده هایی که من بررسی کردم نداشتن. چون میترسن وبلاگی که فیل تر بشه رو دوباره کاربر بازیابی کنه. یعنی به خاطر ترس از بیان آزاد حرفای مردم ! 
    چطوره که بلاگر و وردپرس این امکان رو دارن؟ خیلی چیز سختیه مگه ؟؟ 
    پاسخ:
    امکان پشتیبان گرفتن داره ها.
    اتفاقن یکی از چیزایی ک باعث تعجبم شده اینه که بلاگفا همچین گزینه ای داره, بلاگ اسکای با اونهمه امکاناتش نداره.
    اینجا هم داره ولی فعلا کار نمی کنه.
    البته واسه بلاگفا م چنبار زدم یه چیزی رو لود کرد ولی اتفاق خاصی نیوفتاد. فک کنم اونم فقط گزینه ش هس و کار نمی کنه
  • لیدا خانوم
  • اون عوضی رید واقن به وبلاگ ... متاسفم برای این احمق شیرازی ..
    پاسخ:
    خاطراتمون :(
    بله من خودم بلاگفا بودم، منظورم این بود که مث بلاگر امکان بازیابی از روی پشتیبان داشته باشه. اونو میدونم که میشه یه فایل ورد از نوشته هات داشته باشی، به چه درد میخوره آخه ؟؟ من میخوام وقتی پشتیبان می گیرم، بتونم بازیابی کنم و پست های من با تمام نظراتش دوباره بازیابی بشن. 
    که اینو فقط بلاگر و رفقای خارجی دارن. 
    ببین من رشته م کامیپوتر بوده دیگه کاملا با مفهوم نسخه پشتیبان آشنا هستم.
    من فکر میکنم بلاگفا نسخه پشتیبان نداشته. یعنی اطلاعات ملت روی یه سرور بوده که حالا بهردلیل اون سرورشون با مشکل مواجه شده.
    واگرنه اینکه همزمان هم برای سرور اصلی و هم برای نسخه پشتیبان مشکل بوجود بیاد در حد غیر ممکنه..
    دلیلشم چیزی نبوده جز هزینه. چون ایجاد کردن نسخه پشتیبان خودش کلی هزینه میخواد..
    پاسخ:
    چی بگم شما بهتر می دونید :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">