-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

یک کارهایی هستند که اصلا سخت نیستند,

هیچ هزینه ای هم برای آدم ندارند اما وقتی می خواهی انجامشان بدهی هی نمی شود.

به خودت می گویی فردا صبح که بیدار شدم انجامش می دهم. همین الان که وارد اتاق شدم انجامش می دهم. به محض اینکه رسیدم خانه انجامش می دهم.

اما نمی دهی.

همیشه یک چیز دیگری پیش می آید و نمی شود.

حالا از اصطلاح شیرین "از شنبه" که بگذریم, اما بعضی کارها واقعا نمی شود که بشوند.

و این نشدن خیلی اعصاب آدم را به هم می ریزد. بیشتر به خاطر اینکه هیچ کاری برای آدم ندارند و نمی شوند.

مامان اینجور وقت ها می گوید به فلان کار چله افتاده.


و من از اینکه یکی از چله افتاده های این روزهایم چله اش شکست شدیدا خوشحالم.

از اینکه بلاخره این مورد هم تیک دار شد ^_^


به امید تیک دار شدن هرچه زودتر موارد بالایی و پایینی... 



+چقدر آن 02 کنار پست ترسناک است.

به این فکر کردم که تا چشم به هم بزنم 02 تیر می شود 20 تیر و مرداد و شهریور و آبان و اسفند و باز تیر و مرداد و شهریور....

و  تیرها و مرداد ها و شهریورها..

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۳)

ینی میشه من تا روز دفاعت زنده بمونم؟! د:
پاسخ:
وااااااااااااااای ینی من الان از خنده رو زمینم =))))))))

فک کنم وقتی نوه هات دارن بچه دار می شن من دفا کنم :دی

وخ الان بگم من هنو درگیر انتخاب زمین پروژه م خودتو حلق آویز می کنی نه؟
این برنامه هه که یه عکس (اسنپ شات ) ازش گذاشتی چیه؟ فک کنم به درد منم بخوره! یعنی الان یه ماه و خورده ای شایدم دو ماه هست که داداشم یه لیست داده واسش از اینترنت بگیرم، شامل چندتا کتاب و چند صفحه مطلب راجع به چند موضوع مورد علاقه ش. 
فیلم ها و سریالای دانلودی و نگاه نکرده که خب اونقدرا مهم نیستن، اون پرلودی که باید یاد بگیرم تا میلاد خوشحال بشه که اتفاقا خیلی هم آسونه و حتی تا نصفه هم یه بار نت خوانی کردم و زدم ولی بازم هی نشده که یه بار درست و حسابی یادش بگیرم. 
و از همه مهمتر اینکه مبحث مشتق رو سه چهار هفته پیش قرار بود تموم کنم و الان می باید اول انتگرال می بودم مثلا :( 

راستی استادا حمله میکنن که تو دفاع میکنی؟؟ :))) 
پاسخ:
یکی از ابزارای خوده بیان ه. 
تو صفحه ی مدیریت ش یه چیزی هست یادآوری امور شخصی.

من جدیدن همه ی کارامو می زنم توش و کمتر کارامو فراموش می کنم چون همش جلوی چشممه


+اون کاری ک می کنن از حمله بدتره :((
پس این " بیان " خیلی خوبه، میخوام یه وب اینجا بزنم، واسه آزمایش هم که شده. فقط هی امروز و فردا میکنم :( 
پاسخ:
من تقریبا همه ی سرویسای وبلاگو امتحان کردم, و این از همه بهتر بوده از نظر امکانات و این حرفا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">