-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

خود سانسوری در ابراز دلتنگی حتی؟

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ
روی تخت دراز کشیده ام و منتظرم که خواب بیاید و من را با خودش ببرد.
صدای دری می آید که خودش را محکم به هم می کوبد و من به این فکر می کنم که چقدر دلم برای یک نفر تنگ شده.
گوشی ام را برمی دارم اما به جای اس ام اس دادن به آن فرد, این متن را می نویسم,
و به این فکر می کنم که من هم کم کم دارم مثل آن در می شوم....
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۵)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
ینی چرا من کد ضد اسپم رو غیر فعال کردم؟
  • نیمه سیب سقراطی
  • این غرور لعنتی به وقتا کار دست آدم میده ...

    + اونی که فعال کردی ما هم فعال کردیم ! بیخوده ! الکیه ! :))
    پاسخ:
    نه من غیر فعالش کردم :)))

    اذیت می کنه آخه
    دلتنگی چیز بدی هس، خعلی بده. مخصوصا اگه طرف اصن دلتنگ تو نباشه. :(( 
    پاسخ:
    یکی از دلایلی ک به طرف نمی گم اینه ک من بگم دلم برات تنگ شده اونم می گه منم همینطور.
    در صورتی ک شاید نشده باشه.

    نمی دونم. یکی از مرضاییه ک من دارم
    مریضی نیس، فقط گاهی زندگی رو سخت می‌گیرین

     تیک ایت ایزی میس فارفالا :) 

    پاسخ:
    شاید...
    همه  یه بار در شدن . :| :))
    پاسخ:
    تلخه :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">