-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

کشفیات این مدت:

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ق.ظ


1.  به هیچ وجه من الوجود نباید خوردنی های دریایی را با تخم مرغ مخلوط کرد.

2.  دمنوش ساقه نعنای تازه+کمی چوب دارچین یکی از خوشمزه ترین و حال آور ترین دمنوش ممکن (با کمی عسل بسته به سلیقه)

3.  در مواقع اعصاب خوردی آهنگهای ملایم به اندازه ی آهنگهای هوی متال روی مخ آدم اسکی می رود. تجویز من: فقط کانتری و شیشوهشت

4.  پارچه ی کرپ یکی از بیریخت ترین, اما خوش دست ترین موقع دوخت است

5.  Giorgia با Georgia خیلی خیلی فرق می کند. حتا georgia با Georgia  هم فرق می کند.

6.  آدمهایی که از یک چیز مشخص اظهار تنفر می کنند, معمولا در شرایطی که آن چیز در اختیارشان باشد خودشان را جر می دهند.

7.  دستشویی و سینک ظرفشویی تمیز بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید روی اعصاب آدم تاثیر دارد

8.  هشت, آی لاو یو. همین.

9.  مرد ها با بارانی و خانم ها با گرمکن ورزشی جذاب تر به نظر می آیند.

10. هیچ استادی پروژه ی کاراموزی و رساله ی پایان نامه ی آدم را نمی خواند.

11.  موقع انجام دادن کار نیازمند تمرکز به هیچ وجه نباید موسیقی گوش داد.

12. بیشتر آدمهای هم دهه ی ما یک کارتن میوه پر از سی دی گوشه ی اتاقشان دارند.

13. من کمی خرافاتی هستم

14. بیشتر از 90% خانمها از لباس زیر جک دار استفاده می کنند و بیشتر از 150% مردم هم گول می خورند.

15. برای سرگرم کردن یک بچه ی زبان نفهم می توانید با چند تکه کاغذ بزرگ گلوله های کاغذی درست کنید و روی سر بچه بریزید, حتا از او بخواهید که خودش گلوله ها را درست کند و بعد توی سبد و بعد روی سر خودش بریزد. حداقل حواسش تا چند دقیقه پرت می شود.

16. بیشتر مردم دنیا از حشرات و دلقلک ها مثل سگ می ترسند.

17. من از عدد 7 و هر عددی که درش این عدد به کار رفته باشد متنفرم.

18. بی خوابی یکی از بدترین تنبیه های دنیاست.



تا اکتشافات بعدی بای


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۵)

سلام. وبلاگ بسیار خوبی دارید. به وب سایت ما هم به آدرس www.ubirock.ir هم سر بزنید!
کشفیات قابل تاملی بود …
:))
پاسخ:
یه عالمه بودن حالا این مثلن منتخباشه :))
پست خعلی جالبی بود، گزینه هایی که دوس داشتم 3 ، 5 ، 6  +  9 تا 11 + 14 بود،  با گزینه 18 هم شدیدا موافقم و همذات پنداری میکنم. 

اما با نهایت تأسف و تأثر باید بگم که من از عدد 17 خوشم میاد، اونقدر که تولدم رو که نامعلوم بود، رو 17 آبان در نظر میگیرم. 
پاسخ:
در نظر؟؟ :-/
کل لیستت خوبه و باهاشون موافقم تا حدودی ولی اینم نظر منه راجب بعضی مواردی که گفتی:
1- بستگی به نوع اون ماهی یا غذای دریایی داره مثلا میگو سوخاری بشه خوشمزه تره.
11- من 99% مواقع دارم موزیک گوش میدم اتفاقا خیلی اوقاتشم موقعیه که باید یه کاری و با تمرکز کامل انجام بدم
16- من از حشرات نمیترسم شاید واسه همینم این رته رو انتخاب کردم چون میونم باهاشون خیلی خوبه :)
17- عدد 7 واسه من یاداور بازیهای دیوید بکهام تو منچستره پس دوسش دارم

پاسخ:
اتفاقن من همون میگو رو با تخم مرغ خوردم که همچین فتوایی صادر کردم. به این فک کردم میگو ک از همه خوشمزه تره با تخم مرغ اینطوری می شه, ماهی و اینحرفا ک اصن حرفشم نزن :))

منم قبلنا موزیک گوش می کردم با کار, اما چن وخته ترک کردم و میبینم که چقددددر راندمان کارم بهتره. حتا موزیک بی متن!

چه کشفیات جالب و در عین حال عجیبی!
پاسخ:
0_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">