-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

خسسسسته

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ

یکی از فانتزی های من این است که آدم خیلی مهمی بشوم و یک نفر گردن کلفت پولدار کارش گیر من بیوفتد, و بعد از کلی درگیری و پارتی بازی و اینها, بتواند وقت ملاقات با من را بگیرد.

در میان صحبت به من پیشنهاد رشوه بدهد, و من با غرور به سمت در بروم و بازش کنم و بگویم, لطفا بیرون آقا!


یک جمله ی دیگر که خیلی دوست دارم یکروز استفاده کنم:

به حرف گربه سیاهه بارون نمیاد :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۵)

:دی
به حرف گربه سیاه بارون نمیاد:-)
پاسخ:
الان باید میگفتی شتر در خواب بیند پنبه دانه :| 
:)))
  • هولدن کالفیلد
  • آوه!
    من جمله مورد علاقم اینه:
    یا رب مپسند که گدا,معتبر شود. بعد در بکوبم به هم برم!
    پاسخ:
    شما تو کار پیشنهاد رشوه هستی آیا؟ :| :|
    =))
    آنا یاد خانوم شیرزاد افتادم!
    پاسخ:
    :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">