-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

در باب یک فلسفه‌ی گرد و زرد

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ق.ظ

زمانی‌که لی جی پری و رفقا گرد هم آمدند، تنها برای سهولت  قضیه و بدون اینکه هدف خاص دیگری داشته باشند استفاده از اموجی ها را بین مردم رواج دادند، و فکرش را هم نمی کردند که تعدادی از آنها از جمله :| ، :D و :w از  محبوبیت خاصی در بین مردم بهرمند شوند، در حدی که برایشان شخصیت مستقلی ساخته شود و مثلا معرف یک شخصیت حقیقی باشد.

:| فقط یک اموجی نیست، بلکه به یک فلسفه تبدیل شده‌است،  یک عنصر حیاتی؛ درحدی که :| the لقب گرفته و جمله ای با این مضمون به آن اختصاص داده شده است:

What the :| !


بسیاری از علمای این فن از بابت این‌که چرا چنین شخصیت بزرگ و تاثیر گذاری نمی‌تواند نمود گفتاری داشته باشد  ابراز ناراحتی و تاسف کردند ، و زبانشناسان و دانشمندان این خبر نوید بخش را دادند که در حال حاضر، به صورت مشترک مشغول کار کردن روی پروژه ی بین المللی عظیمی به نام the great and powerful :| هستند و در آینده ی نزدیک می‌توانیم از :| در صحبت کردن هم استفاده بنماییم.

آقای م.ر سرپرست تیم، که سابقا پروژه‌ی غ سه نقطه را در دست داشت اظهار کرد که این‌بار تمام اعضای تیم نهایت تلاش خودشان را کرده و هرکس وظیفه‌ی خود را به نحو احسنت انجام خواهد داد و شکست پروژه‌های سابق به هیچ‌عنوان تکرار نخواهد شد.


:| از چنان محبوبیتی برخوردار است که هری کانیک جونیور این فرم را برای توصیف خود برگزیده وبانو گاگا نیز آهنگی در مدح :| ریلیز کرده و با گفتن "ما ما ما پوکرفیس" از شخصیت مربوطه طرفداری می کند.

گفته می‌شود جناب :| ، بالاترین رتبه ی مصرف در چت و کامنت را بعد از :)) و ملحقات آن [:)))) ‌، :))))))))))، و :)))))))))))))))))))))] دارا می‌باشد.

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۸)

  • آرزوهای نجیب (:
  • آی گفتی، اصلا شیفته جناب:| هستم، البته بعد :s یعنی این دو نخطه اس یه بغضی داره که دلت می خواد بری بزنی رو شونه اش و بهش بگی بی خیال رفیق اون طور که تو بغض کردی من دق می کنم که :عررررر

    ::: من چند وقت هست می خوام ازتون یه سوال کنم هی شیرازی بازی درمیارم و نمی پرسم ، فضولی نباشه ها ولی رشته دانشگاهی شما چی هست؟ بیشتر از روی پست های کانالتون کنجکاو شدم (:
    پاسخ:
    عههه من :s رو فراموش کرده بودم :)) ازونم بسیار استفاده میکردم قدیم

    + نبابا این چه حرفیه.  معماری خوندم من.
    چطور؟
    شبیه کیا م؟ :د
    من قبلا تو چت و کامنتام از اینجور چیزا استفاده نمیکردم ولی خیلی وقته برای اینکه مخاطب حسم رو متوجه بشه استفاده میکنم
    پاسخ:
    اینجا خیلی سخت میشه بعضی اوقات فهمیدن منظور طرف
  • مترسک ‌‌
  • اصلاً تا قبل از اختراع این اموجی‌ها مردم چی کار می‌کردن؟ D:
    پاسخ:
    مثه ادم جمله رو جوری مینوشتن ک احساسشونو برسونه :))
  • نفس نقره ای
  • این دو نقطه پرانتز لامصب اصلا تعدادش تو کنترل نیست شروعش با خودته تموم شدنش با خدا :))))))
    پاسخ:
    :))))) عالی بود
    :)))))))
    پاسخ:
    :دی
    :|
    پاسخ:
    ^_^
  • مجتبی و‏او
  • این اتفاق یه بدی هایی هم داشته در مجموع البته. از جمله اینکه تجربه کردم مردم دیگه کامنتهای بدون ایموجیم رو با بدبینی می خونن. و مثلا اگر می تونن به دو صورت بخونن صورت بد رو پررنگ تر می بینن. و یا حداقل فکر می کنن می خواستی سیاستی به خرج بدی و با اون کار یه تیکه پرانی ریز زیر پوستی(!) بهشون کرده باشی. از طرفی تفکر روی کلمات رو هم پایین آورده و افراد سعی می کنن بیشتر احساسات رو بطور خلاصه با همین ایموجی ها انتقال بدن در حالیکه این ها خیلی نماینده ی احساسات کلی هستن و این موضوع خیلی ضرر داره. و اما در نهایت.
    چیکارش میشه کرد؟ شده دیگه! :))))

    + این آدمایی که گفتین واقعی بودن؟ من نمیشناسمشون. یعنی چندتا آدم این ایموجیا رو اولین بار استفاده کردن؟! یا شوخی ادبیاتی بود؟! :((
    پاسخ:
    اون اولیه مدیر یاهو بود.
    درکل طنز بود مثلا خیلی جدی نگیرید :/
  • فیلو سوفیا
  • الان اولین باریه که این :| استفاده کردم!!:))
    پاسخ:
    عجب :د
  • بای پولار
  • منم زیاد قرابت خاصی باهاش ندارم
    پاسخ:
    عجب پریم :دی
  • آرزوهای نجیب (:
  • مطالب کانالتون رو که می خوندم، به دلیل اینکه خیلی اهل موسیقی بودید احساس می کردم مترجم زبان خوندید ( کلا فک کنم خیلی از بچه های اهل موسیقی و فیلم ، مترجمی زبان می خونند، این تفکر منه شاید اشتباه کنم) و از اونطرف مطالب وبلاگتون این حس رو بهم میداد که کامپیوتر خوندید، واسه همین چیزا بود که دچار دوگانگی ارزش ها شدم :D 
    پاسخ:
    موسیقی ک هر شب یکی دوتا میذارم xD 

    چون قرار شد دیگه تو وب موزیک نذارم بجاش میذارم اونجا.


    +راستش بدم نمیاد مترجمی، جراحات ناشی از پایان نامه که خوب شد شاید برم سراغش :دی

  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :دی من با این بیشتر حال میکنم

    پاسخ:
    :بهمن هم خوبست
    :| 
    پوکر از ایموجی های بهشتی ست:) :|
    پاسخ:
    بلی بلی 
    پوکر فیس! اه. داشتم فکر می کردم اسمش یادم بیاد. چرا گفتی!!
    پاسخ:
    ناصریا چنین خشمگین چرایی؟؟

    ببخشید خب :/
    حالا آروووم اون کلنگی ک تو دستته بذار زمین :/
    من :| هام رو :-| می نویسم.
    حس می کنم باید دماغ داشته باشه! خفه می شه خوب!!!! بقیه شون دهنشون بازه می تونن از راه دهن نفس بکشن ولی :-| نمی تونه چون دهنش رو بسته!!!:دی
    :p هم خوبه ها! قشنگ می شه هر چی آدم دلش می خواد به طرف مقابل بگه آخرش یه :p و یا :D بذاره و همه چی رو به شوخی بگیره:دی

    +تو ایموجی های ایرانیزه شده هیچ کدومشون :دی نمی شن!!!
    پاسخ:
    من :-) رو دوس دارم دماغ داشته باشه. :| به خودی خود پرفکته :د

    :))))) من استفاده نمیکنم خیلی از :p 
    راه دس نیس :/
    ^_^
    پاسخ:
    :)
    حتی دوستم خیلی بهم میگه قیافه ات شبیهه پوکرفیسه :|||
    پاسخ:
    چرا :))
    اگه یه روزی ، قلب نارنجی یا سیاه بیاد من توبه میکنم . :|
    پاسخ:
    کجا؟ :/
    من فکر کردم تلگرام رو میگید ! ;))
    اخه میدونید ، تو تلگرام روی سیستم بعضی از کد های یاهو پاسخ گو هستن . :-"

    اون نظر قبلی هم تو تلگرام منظورم بود . =))

    راستی من =| رو بیشتر دوست دارم چشماش باحال تره !
    پاسخ:
    =|  شبیه کلِیمن تو  neverhood عه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">