-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

مای پروفشنال نتورک

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

امروز بعد از مدتها بلاخره سری به  Linked in  عقده ای زدم. 

از این جهت عقده ای که اگر خدای ناکرده از کنار پروفایل کسی رد بشوی می رود صااااف می گذارد کف دست شخص مذکور، که آآآی فلانی، چه نشسته ای که بهمانی آمده و دارد پروفایلت را دید میزند! ای دااااد ای هوااار.

 و فلانی هم می آید بازدید پس می دهد و در بعضی موارد هم پیامی با محتوای: کاری داشتید؟؟ ارسال می کند.

یعنی که محض رضای خدا آدم یک فضولی کوچک هم نمی تواند بکند.

البته  خارج از شوخی، این قابلیت برای این است که شخص مذکور بداند کسی که برای او رزومه فرستاده اصلا به خودش زحمت می دهد که مشخصات و مهارت هایش را چک کند یا نه.

جمله ای در اینترنت پخش شده با این عنوان که اد کردن کسی که نمیشناسید در این سایت جرم محسوب میشود. من شخصا قوانین را زیر و رو کردم و چنین جمله ای ندیدم و با اهداف سایت هم منافات دارد.

تمام اینها به کنار، عده ای از دوستان از شبکه های مجازی دیگر با خودشان کادو می آورند. همان پستهای فیش حقوقی فلان مسئول و رسوایی اخلاقی فلان بازیگر و سوتی بهمان ورزشکار و تمام چیزهایی که ازشان فرار می کنیم اینجا هم هستند. همان عکس های لب ساحل و همان "یه شهریوری شیطون" و "یه دی ماهی خاص" با همان فرمت اینجا هم هستند. و همان کامنتهای قلب قلبی و "جون مادرت لایک کن" ها.

سیریسلی، چرا خب؟؟

انگار که جماعت از این راه تغذیه روحی بشوند مثلا.




اگر قصد شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را دارید، حتما به این سایت سری بزنید.
سوالات خوبی دارد، و در زمان مشخص از شما تست می گیرد و نتیجه را اعلام می کند. البته بعضی از آزمونها فقط برای مشترکین در دسترس هستند اما همین صرف قرار گرفتن در شرایط آزمون و به به خاطر سپردن همین نکات هم می تواند پوئن مثبتی باشد
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

  • شِـــ‌یدا ..
  • سلام
    دچار سوء تفاهم شُدید.  درستع که صورتِ عمل تکراریه ...اما اینجا نیتشون پروفشناله
    فقط پروفشنالشون یه کم به سمت اینترتینمنت و اینا غش کرده :))
    پاسخ:
    بله... بله.. متوجَم
    ها ها ، لینکداین رو به فنا دادم ، هر روز ایمیل می اومد فلان و بهان ، اصلا عقده ای رو خوب اومدی موافقم - والا اصلا چه معنی میده آخه
    پاسخ:
    ایمیلاش وااقعا رو مخه..
    جداً ؟؟ linkedin هم خراب شد؟!
    من در این حد داغونیشو ندیدم!
    پاسخ:
    منم ندیده بودم. امروز منور شدم
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :/
    قبلا اسمشو شنیده بودم
    فک میکردم برای ارائه ی رزومه ی کاری و کار پیدا کردنه :/
    پاسخ:
    درحقیقت برا همینه.
    اما خب کلا هرجایی ک امکان  لایک و کامنت داشته باشه ب همچین سرنوشتی دچار میشه
    من یه بار اشتباهی گذرم خورد به این لینکداین، و.دیگه فقط زمانم صرف پاک کردن ایمیلاش شد، ینی به غلط کردن افتادم...
    واسه آزمون ممنون. مفتخرم به اینکه هنوووز واسه گواهینامه اقدام نکردم.. :|
    پاسخ:
    قشنگ هرررووووز ایمیل میده :| مخصوصا اگه کسی ریکوئست داده باشه..

    +منم :|
  • مجتبی و‏او
  • کلا من خودم به شخصه هر روز اول صبح که بیدار میشم انگار که ذهنم شرطی کلاسیک شده باشه سریع دنبال یه پیام می گردم. بعد وقتی می بینم مخاطب کس خاصی نشدم لب و لوچه هام شبیه بلانسبت این مستیفای پیر میشه. :))
    من فکر می کنم ما در پی از دست دادن یک سری استعدادهامون در چند سال اخیر، دیگه قابلیت شادکردن و به تعجب درآوردن همدیگه رو نداریم(عمدا ننوشتم سورپرایز کردن، چونکه قدیم هم مردم زیاد همدیگه رو سورپرایز نمی کردن! اما خبر جدید "سینه به سینه" خیلی فراوون و در عین حال نوبر و درنتیجه خواستنی بود: فلانی فوت کرد، بهمانی بچه گیرش اومد، یارو میخواد ازدواج کنه، طرف بقالی زده، با این خانواده فامیل امشب میخوایم بریم پارک، اون یکی خانواده فامیل بعد مدت ها از شهرشون داره میاد خونه مون، سعید پسرمون فلان گندو زده، شهین دخترمون فلان دسته گلو به آب داده خلاصه اینکه مردم بیشتر کار به کار هم داشتن و از هم خبر داشتن و خبر میگرفتن، یا حداقل موقعیتش بیشتر بود)، اما الان دیگه اینطور نیست و مردم به اسم اینکه نمی خوان تو کار هم فوضولی کنن کلا از هم احوال پرسی هم نمیکنن! به شخصه آخرین باری که با یه فامیل یهویی قرار شد بریم بیرون رو یادم نمیاد، اگرم بوده اون هم از پیش تعیین شده بوده، مثلا عید بوده، و تازه همه هم سرشون توی گوشیاشون بوده. بخاطر همین خلاصه مردم نیاز دارن که کسی در حیطه ی خارج از برنامه های از پیش تعیین شده شون(مثلا صبحونه خوردن یا قرارای کاری یا لباس شستن یا درس خوندن و...) هرازگاهی یه چیز نوبر و شخصی بهشون بگه. واسه همین هم هست که خیلی بدنبال شبکه های اجتماعی و هر سوراخ سنبه ای که گیر بیارند هستن(جامعه شناسی زیادی خودمانی) :| چونکه توی این شبکه ها وقتی "شما" یک پست میذاری دیگه کسی عمرا نمی تونه بیاد و یک کامنت بذاره و مخاطبش هم "شما" نباشی! حتی اگه باهات مخالفت کنه، حتی اگه بلانسبت بهتون فحش بده، مخاطبش شمایی و شما از این موضوع لذت می بری که حداقل یک کسی، حواسش به من هست!
    پاسخ:
    اوهوم... شاید دلیلش همین باشه...
    ولی خب نمیشه با همون فیسبوک و اینستا و کلا چیزای مرتبط این نیاز رو برطرف کرد؟
    لینکدین اخه؟؟ :/
    من سه ماهه می خوام برم اقدام برای آموزش رانندگی و گواهینامه و این صوبتا، چیزی در درونم ولی اصلا همت نمی کنه:||
    پاسخ:
    من هف ساله قراره اقدام کنم :|
    ینی تا یه جایی پیش میرم هربار و هی ول میکنم
  • مجتبی و‏او
  • نه خب. به هیچ وجه. من هم نگفتم لینکدین!! (البته فکر کنم استفهام انکاری کردید)
    پاسخ:
    :دی
  • مامان کلاغی
  • کلا اینجوریه که هر پاتوقی که در ابتدا برای هدف خاصی طراحی شده در ابتدا خیلی شلوغ میشه و نقل مجالس و ... سپس بعد از مدتی به گند کشیده میشه و پاتوق جدیدی معرفی میشه همه یهویی رختشون رو از پاتوق قبلی میبندند و کوچ میکنن به محل جدید و باز پاتوق جدید بعد از مدتی از مسیر و هدف اصلی خودش بوسیله محتوای غیر مرتبط بعضیها دور و دورتر میشه و به گند کشیده میشه و باز این دور ادامه داره...
    پاسخ:
    دقیقا
    هی پاتوق میشه همه جا.
    اوایل دبیرستان ک بودم یاهو 360 خیلی مد بود، خیلی م شلوغ پلوغ بود. بعد یبار یکی از بچه ها گف عاقاااا یه جایی هس به اسم فیس بوک!
    هیچی دیگه. همه ریختن اونجا. الان فیس بوک هم متروک شده دیگه..
  • الهه سالاری
  • وای چقدر این موضوع جدیدا دردسر شده
    پاسخ:
    هوف... خیلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">