-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

از یافته‌ها

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ
1.
Slow loris جانوری است از دسته ی میمون ها، دارای چشمانی که دل سنگ را آب می کند و می گویند در مواقعی که احساس خطر میکند به گوشه ای پناه برده و دستانش را روی سرش می گذارد و کلا یک طوری است که آدم باورش نمی شود این حجم از گوگولیّت می تواند در این موجود کوچک جا گرفته باشد.


اما همین موجود حساس و خواستنی و یواش که در نگاه اول دل آدم را می برد، سمی تولید می کند که هم برای خودش و هم صاحبش خطرناک است. (توضیح بیشتر اینجا)
خلاصه اینکه، هر گلی خاری دارد، و هر کله ای فکری! (بخش دوم به قرینه اضافه شد)
گول نخوریم :|


2.


سیریسلی؟ :|
کلینگان؟؟ :| 

خلاصه اگر روزی کسی بهتان گفت nuq 'oH ponglIj'e'?  فکر نکنید که پشت مانیتور خوابش برده یا یک بچه ی کوچک آنطرفها مشغول فضولی است، طرف در واقع دارد اسمتان را می پرسد :/


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۷)

چقدر نازه اون موجودِ سمی! :دی
پاسخ:
می بینی؟ یه طوریه که آدم میگه خب به درک که سمیه! میخوام :|
فک کنم فقط زبان ترکی یاد نگرفتی  :))) 
پاسخ:
اتفاقا اونم اد کردم :))
ولی خب دوئولینگو اصلا متدش جالب نیس و بیشتر گیج میکنه آدمو، ترجیح میدم با همون روزتا یادش بگیرم
چه قدر با مزه هست
پاسخ:
خیلی

1. اکوری پکوررررری :| :دی

خداییش خیلی باحاله!! اصن همین مظلومیتش در نوع حمله اشم به چشم میخوره!! همینکه سم تولیدی هم خودشو میکشه هم طرفو :|

بمیرم برا مظلومیتتاسلو لوریس :دی

2.پیشانی های دندانه داررر؟؟؟ من میگم با اینا وارد بحث نشو!! بیخیال یادگیری زبان اینا شو:| 

پاسخ:
وات؟ :|
+اصن حجم مظلومیت و گوگولیتش خارج از وصفه. یه غمی تو چشماشه که ادم دلش میخواد بغلش کنه بگه غصه نخور خب :(

+اونجا نوشته که تازه اون سمه برای خودش خیلی خطرناک تر از آدماس. و مثه اینکه برخلاف ظاهر مظلومشون باهمجنسای خودشون خیلی گیس و گیس کشی دارن :/

+من نخواستم زبونشو یاد بگیرم که :))
صرفا جزو زبونا یی که آموزشش در حال آماده سازیه دیدمش و :| شدم :/ جالبیش اینجاس که فارسی یا عربی و اینا هم بین زبونا نیست اما کلینگن هست :|

اِ من فکر کردم فقط منم همینجوری کیلویی اد کردم : )))
خیلی خوبه که من خدایی به همه پیشنهاد میکنم
شما کجا میتونی 120 تا کورس اونم هرکدوم 4-5 درس رو رایگان گیر بیاری..؟
سوال:
این عکس که سواحلی 94% شده ماله شماس ؟!!؟!
پاسخ:
روزتا استون :دی  خیییلی ازین کاملتره. ولی خب خوبی این در دسترس بودنش رو گوشی و همه جا هست. 

+نبابا اینا کورس های خود برنامه س، زبونایی هستن که دارن آماده میشن. من فقط 4 تا اد کردم که با یکیش کار میکنم فقط :)) پروفایلم اون کنار هست.

+ دوئولینگو یه سری از جملاتش عملا دری وری ه. یه جمله ای بود ترجمه ش می شد the insects are moving into the boot  :|:| چیه این خداییش!
بعد شعور هم نداره، مثلا یه زبانی که تو و شما توش دوتا کلمه ی جدان رو چون داری با اینگیلیسی یاد میگیری بهرحال میشه you, بعد اگه این you رو بهت بگه و تو هرکدوم رو ک منظور یارو بوده (تو یا شما) رو نگی غلط میگیره :| البته باز اسپانیاییش کمتر خنگه، ایتالیاییش عملا تو آفسایده :| 

اینو ببین
http://bayanbox.ir/view/1440121356639874764/ra.jpg

اکوری پکوری لفظی بود که سید توی عصر یخبندان1 به اون بچه ای که پیدا کرده بودن می گفت :دی (البته دوبله ی فارسی رو اگه در نظر بگیریم)

ما هم کلا خانوادگی بعد از عصر یخبندان 1 این اکوری پکوری رو معادل با گوگولی مگولی قرار داده و از اکوری پکوری استفاده می کنیم :دی

پاسخ:
ها ندیدم دوبله شو :)) یه تیکه هاییش رو از تلویزیون دیدم که فککنم 3 ش بود :/

دوبله ش مال گلوری ه؟ خییییلی خوبن اونا :))))
تا جایی که یادمه پولی بود که اون ؟
من راستیتش فقط آلمانی رو جدی میخوندم و به دوستی که بلد بود نشون دادم خیلی تائیدش کرد. حالا زبونای دیگه رو نمیدونم. ولی خب کاربر محوره دیگه یعنی فارسی هم نداره واسه اینه که کسی داوطلب نشده بصورت حرفه ای بخش فارسی رو اضافه کنه

+راستی بهترین ایشالا ازون حادثه ؟ من چیزیم میشد 6 ماه محوریت همه پستام غر زدن از زندگی بود :))))
پاسخ:
روزتا؟ بیرون میفروشن ولی تو اینترنت هم هست برای دانلود.
بنظرم این مثل ویکیپدیاس، هرکسی میتونه تغییر بده. شایدم نباشه ولی اون لینکی ک تو کامنت قبلی گذاشتم ببین اخه :| البته من اشتباه نوشته بودم ولی جمله ای که خودش ساجست کرده هم اشتباهه :|

+کدوم حادثه؟ پام؟ 
نه :(
منم از این سمیای گوگولی می خوام!
البته از نوع دست آموزش مثه سگ که پاچهء صاحبش را نمیگیره :)
پاسخ:
حالا اونقدرام سمی نیس :))  یه سمی داره که... فلان. توی اون سایته ک لینک کردم توضیح داده.
البته فک می کنم تمام حیوانات یه مریضی ای ایجاد کنن. بلاخره حیوونن دیگه، و بنا به غریزه شون و نیاز بدنشون بعضی چیزاشون که تو طبیعت ازشون محافظت میکنه برای آدما مشکل ایجاد میکنه.
  • ـــــ ققنوس ـــــ
  • توی توضیحات گفته ماده اش رو بگیرین ،
    اونم به چشم :))))
    پاسخ:
    :)))

    تو تحلیلش هم هرکی یه نظری داره :))
    https://www.duolingo.com/comment/89968

    ایشالا بهتر میشی
    بعده نزدیک 8سال تازه تابستون واقعی اومده (بدون ماه رمضون -_-) آدم همش تو خونه باشه
    پاسخ:
    جمله ای که ساجست کرده اشتباهه خب!
    حتی اینجا هم معنی دوم رو نوشته.

    +مرسی، راه اینا ک میتونم برم فقط یکم اذیت میکنه گاهی

    +راستی هروقت کلینگانی آماده شد شما برو یاد بگیر. با توجه به اسمت احتمالا به دردت بخوره :))

    اوهو گلوری ^__~

    ببینش انیمیشن باحالیه :))

    پاسخ:
    چش :دی
    اگه قرار باشه یه سمی یه بلایی سرم بیاره ترجیح میدم اون سم برای این گوگولی باشه تا عقرب!
    پاسخ:
    منم همین عقیده رو دارم :د
    خیلی موجود نازی هست ، ولی میدونی یه ویدئو در مورد قاچاق و تجارتش دیدم واقعا شوکه شدم ، از اون پس هیچ حیوان خانگیی رو نگهداری نمکنم { قبلش ماهی - لاکپشت - جغد و... داشتم }
    +
    زبان های جدید و ساختگی واقعا جذابیت خاصی دارن برام ، چند وقت تلاش میکردم اسپرانتو یاد بگیرم تا جایی هم رفتم ولی وقتی مخاطب نداشته باشی ، زده می شوی
    پاسخ:
    اره منم شنیدم راجب اینکه در خطر انقراضه...
    جغد :( میخوام :(
    +اوهوم وقتی آدم یه پایه داشته باشه برا زبان خوندن خییلی حال میده. منم نداشتم هیچوقت :(
    استار ترک رو هم دنبال میکردی :))؟
    عجیبه برام چون تو ایران نهایتا استار وارز رو میشناسن D:
    تکذیب میکنم ربطی اون کیو ندارم P:

    پاسخ:
    دنبال ک نه، اما بخاطر اینکه تو بیگ بنگ تیوری هی اسمش رو میووردن چن تا قسمتشو گذری دیدم ک ببینم چی به چیه :د
    این دولینگو هرچقدر خوبه،‌همونقدر هم مزخرفه! واسه اینکه آدم یاد تمام زبونایی که دوست داشته یادشون بگیره می افته. فرانسه رو که دوست داری ادامه بدی، ایتالیایی هم بهت گفت آسونه، آلمانی هم مگه می شه به درد آدم نخوره؟ اسپانیایی هم که بعد فرانسوی و ایتالیایی خودش میاد. روسی هم که از اول عشقت بوده... جلوی دستت که هست فک می کنی باید همه شو یاد بگیری.
    البته پلی گلات ها همینجوری ان دیگه. شاید واقعا هم بشه یاد گرفت ولی خب حرص دست از سر آدم بر نمی داره بشه با خیال راحت یه زبون رو اول به یه جای بدرد بخور رسوند بعد رفت سراغ بعدی! البته دیگه نه کلینگان :)))) ولی فک کنم اسپرانتو هم یاد بگیره آدم بد نباشه! خدا رو چه دیدی شاید پروژه ی زبان واحدشون به ثمر نشست
    پاسخ:
    جیییییز کی گفته ایتالیایی آسونه؟ با اون دستور مزخرف اعصاب خورد کنش؟؟ 
    من فرانسه رو خیلی آسونتر یافتم.
    البته بجز تلفظای سختش، مخصوصا جاهاییش که n قلب میشه و م خونده میشه :|
    گرامر ایتالیایی سخت تر از فرانسویه؟ گرامر از فرانسوی هم مزخرف تر داریم؟ من دیگه حرفی ندارم :|
    ولی خب شبیه هستن انصافا. من یک خط هم ایتالیایی نخوندم ولی الان جمله ایتالیایی می بینم یه جورایی می فهمم چیه معنیش. اسپانیولی و فرانسوی و ایتالیایی شبیهن. یکی رو بگیری بقیه ش اومده

    + کجا قلب می شه؟ :))) من با تلفظ ment آخر کلمه ها مث vetement و vraiment مشکل دارم. خودشون یه جور نامردی ای تلفظ می کنن.

    ++ بهترین جمله ی دولینگو این بود: vous mangez comme un cochon :)))
    پاسخ:
    گرامر فرانسوی سخت هست ولی قانونمنده. تو ایتالیایی مثلا بهت میگن دستور اینه، ولی یعالمه از جملات و کلمات ازش طبعیت نمیکنن :| 
    آره خیییلی شبیه ن از نظری لغوی. از یه ریشه هستن و یکیش رو ک بلد باشی بقیه رو اگه جایی نوشته باشه می فهمی.
    اما از نظر دستوری اصلا. مثلا تو ایتالیایی ما برای آینده کردن یه فعل تهش ò میذاریم، بعد تو اسپانیایی دقیییقا همین کار رو برای گذشته کردن فعل میکنیم :| 

    فککنم ment ته اونا مُ تلفظ میشه. البته یه جور خاصی میگن :| یه سری از ام ها و ان ها قلب میشن، ینی تو دماغی تلفظ میشن و ملوم نیس کدومشونه، مثه Champs-Élysées که انگار شونزِلیزه تلفظ میشه.

    +واای :)) یه سری جملاتش کاملا تو دیواره. یه جمله ای م داشت این بود: l'homme est rouge  :||||| من اینجوری شده بودم وات د هل الان :))
  • داداش مهدی
  • حیوون خونگی فقط خرس گیریزلی! :|
    پاسخ:
    :/
    حیوون چه "خونه" ای دقیقا :/    (یه لحظه تو طبقه هفتم یه آپارتمان تصورش کردم)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">