-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

You hack people. I hack time

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ


Terry Colby: If you want to change things, perhaps you should try from within, because this is what happens from the outside.



Elliot: Hello friend. Hello friend? That's lame. Maybe I should give you a name. But that's a slippery slope, you're only in my head, we have to remember that. Shit, this actually happened, I'm talking to an imaginary person....


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۶)

  • مهرداد ارسنجانی
  • یک سریال مریض و عالی.
    پاسخ:
    اعتراف میکنم تا قسمت 5 ایناش هی میخواستم ولش کنم.
    بعد یهو بطور غیر مترقبه ای عاااالی شد :/
    سریال خیلی جالبی بود. بعد اون دختره ایرانیه با حجابه رو دیدی توش؟ 
    پاسخ:
    نکته ی مزخرف و رومخش همون دختره بود و اون دیالوگش راجب پدر مادرش :| 
    نـــه... من آدم قوی استم، من تو دام سریال دیدن نمی افتم. نـــه، من میتونم مقاومت کنم. نـــــــــه...... دوپس (سقوط کردم و یه کُپه خاکم بلند شد تو هوا) :|
    پاسخ:
    :))
    یاد bad blood تیلور سویفت افتادم. اونجا ک سقوط کرد افتاد رو ماشینه و جای اینکه از هوش بره یا چی داشت ادامه میداد :))
  • هولدن کالفیلد
  • منم اینو دیدم منم اینو دیدم :|
    تازه منم معتقدم تا قسمت 5 دری وری بوده :|
    پاسخ:
    آفریییین دست و جیغ و هوراااا :دی
    :| :| :| :| :| 
    الان اگه بگم ندیدم، حرف زشتی تلقی می‌شه؟ :|
    پاسخ:
    خیر :/
    من و خیلیای دیگه هم تا چند وقت پیش ندیده بودیم :))
    سریال نمی بینیم ز بیخ :)
    نمیدونم چرا ، حوصلم سر میره ! وقتی تلاش میکنم سریال ببینم
    پاسخ:
    چقدر خوب :|
    منم قبلنا اینجوری بودم الان ب یه معتاد بدبخ تبدیل شدم :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">