-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

از همان سه‌گانه های بی ربط+1

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

1. 

دیروز به یک افتخار خفن نائل شدم.

چندوقتی است که به بهانه‌ی خالی شدن هارد، خودم را به دیدن فیلم‌های ندیده‌ی تلنبار شده مجبور می‌کنم، و یک فیلمی دیدم که در حین تماشایش :|:|:| بودم و داشتم به ژانر واقعی اش فکر می‌کردم، ترسناک؟ کمدی؟ لوزِری حتی؟

بعد از تماشای فیلم، به سمت سایت های امتیازدهی یورش بردم و اینجاست که به افتخار مزبور پی می‌برم:

روتن تومیتوز 4%

و باقی امتیازها هم یک چیزی توی همین مایعات. و جامدات و گازها.


همین دیگر.

اصلا خود شما که دارید خب که چی گویان این متن را می خوانید، تابحال شده یک فیلم با همچین امتیازی را تماشا کنید؟ شده؟ 

و اینکه الان چه نوع ریگاردی باید به روح کسی که باعث شده ایشان از وسط فیلم‌های من سردربیاورد بفرستم؟

اِسکرو یو :| بوووو یو :|


فیلم مذکور، 6 souls نام داشت که من با اسم shelter که فیلمی دیگر با امتیاز معمولی است آن را ذخیره و اشتباه گرفته بودم،

وجذاب ترین نکته اش هم این بود: 

مردی را تصور کنید که از سال 1918 تا 2010 (سال ساخته شدن فیلم) دارد راست راست بین مردم  راه می‌رود (آن‌هم بدون کوچکترین شباهت به یک آدم نود و خورده ای ساله و  این مدلی) و درآخر، به وسیله‌ی فشار دست یک زن دور گردنش، به راحتی خفه می‌شود (اسپویل عمدی بود که فیلم را نبینید) :|:|


2.

از همین تریبون مفت به تمام دوستان عزیزم که در مسابقه‌ی دلنشینی، به عنوان دلنشین ترین ها انتخاب شدند تبریک می‌گویم و اینکه اگر از آن شکلات های خوشمزه گیرتان آمد، کوفتتان... چیز... نوش جانتان.

تبریکات ویژه به جناب مترسک، عارفه عزیز، جناب آووکادو ، فاطیمای دوست داشتنی و باقی دوستان


3.

اگر آدم یک لباسی هدیه بگیرد که از آن متنفر باشد،
و شخص هدیه دهنده هم خیلی اصرار داشته باشد که هربار آدم را می‌بیند آن لباس حتما تنش باشد،
کدامیک از سدهای تهران و حومه برای خودکشی مناسب تر است؟

4. 
آخ جان اردیبهشت :دی
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۴)

من دو بار  لباسهایی که دوست نداشتم کادو گرفتم! بعد مامانم تا دید من دوسشون ندارم برش داشت خودش پوشیدشون! بعد هر بارم  وقتی اون اشخاص رو میدیدیم اون لباس ها تن مامانم بودن!! در تمام اون بارها من هم به دنبال سدی برای خفه کردن خودم و رهایی از خجالتی که برم عارض گشته بود، بودم :|
پاسخ:
ای واااای x_x
منم فیلم ندیده زیاد دارم! اما اول سرچ و تحقیق و دیدن نمره ها بعد فیلم دیدن :-
خودکشی از سد هم خفگیش بده! از پل عابر پیاده بپر که مستقیم بیای روو آسفالت و دو تا ماشین هم رد شه... سریع و خشن :-) 
دور از جون
پاسخ:
منم اولش یه سرچی زدم و دوتا فیلم با اسم شلتر پیدا کردم, اما وقتی یکمی از فیلم رفت دیدم هیچکدوم از اونا نیست :|
فیلم که تموم شد، با اسم بازیگراش سرچ کردم پیدا شد، و دیدم که دوتا اسم داره :/ البته امتیاز IMDb ش 6 و خورده ای بود اما اون معمولا آخرین امتیازیه که بهش توجه می کنم

+ ممنون واقعا :| حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمن امتحان می کنم :|||| 
حالا شما تصور کنید همچین پدیده‌ای (!) ورژن وطنی‌اش رو اونم توی سینما ببینید، اونم مجبورکی طوری که راه فراری نداشته باشید، شکنجه مسلمه، نیست؟ (اسم فیلم رو از قصد ذکر نکردم)
درباره لباش چون تا حالا هر لباسی کادو گرفتم دوستش داشتم، نظر خاصی ندارم و اینم اضافه کنم که به شخصه از مثلث برمودا وحشتی ندارم اما از سد خیلی می‌ترسم :|
بابت تبریکتون هم خیلی خیـــلی خیـــــلی ممنونم، بانو ^_^
پاسخ:
آخ اونم تجربه کردم یبار :| 
و ازونجایی ک با فرد همراهم رودروایسی داشتم حتی اعتراض هم می تونستم بکنم :-/

منم معمولا چیزایی ک کادو میگیرم دوست دارم یا سعی میکنم که داشته باشم به هر نحوی، اما این از همه نظر رو مخمه :/
از زنگ گرفته تا مدل و چیزای دیگه :-/

خواهش، پاینده باشید :دی
سد زاینده رود :|
پاسخ:
:|
زاینده رود 25 صدمش از تهران زده بیرون :/
3.خیلی سپاااااااس ^_^

4.موافقم آخ جاااااااااااااان :))

پاسخ:
دمت گرم دوستم :دی

^_^
من حتی اگه از لباسی متنفر باشم هم بخاطر دلخوشی کادو دهنده میپوشمش. این رو میشه توی انبوه شالهای طیف کرم ،خردلی م مشاهده نمود. هدیه دهنده بعد از این همه سال متوجه نشده کرم به من نمیاد !
پاسخ:
منم می پوشم ولی... :| 
خداییش (یا بقول یه نفر God lawyer :| ) سخته خب
  • هولدن کالفیلد
  • خیلی هم فیلم خوبیه! :|
    الکی محض مخالفت :|
    پاسخ:
    :| :| :|
    اگه از shelter، منظورت take shelter، کار جف نیکولز هست باید بگم فیم معمولی اما دوست داشتنی و خوبیه... اتفاقا طوفانهای این چند روز شدیدا فیلمو به یادم آورده بود.
    خودکشی که نه، اما میتونی لباسو غرقش کنی، یا با اتو بسوزونیش، با یه صحنه سازی که مثلا تقصیر تو نبوده ;-)
    پاسخ:
    نبابا تیک شلتر که خوبه :|

    لباس رو به قتل برسونم ینی؟ :/
    خخخخخ

    اصلا بخاطر شما هم که شده به هیچ کس شکلات نمی دم قرار هم نبود بدم :دی 
    پاسخ:
    نه حالا اونقدرام خبیث نیستم :|
    مورد یکی مونده به آخرووو منم میام باهات خودکشی‌ دیوانه شدم دو ساله لباسه نخ دیگه بهش نمونده هنوز میگه چرا نمیپوشیش:-\ 

    آخخخخ جاااانمیییی جاااااان:-D 


    فیلم من فقط فیلم کمدی و کره نگاه کردم:)))
    پاسخ:
    :|:|:| چراااا واقن :|

    +بعلههه خیلی هم خوب
    من این روزا از تایم مفت زندگیم دارم برای فیلم دیدن استفاده میکنم :))
    مرس آنای خوبم از تبریکت :)
    اون گوشه روی نیمکت رو چقدر دوست دارم :)
    پاسخ:
    منم همینطور :))

    قربونت عزیزم :) نیمکتمون برا شما 0_-
    سلام سلام خواستم فقط حاضری بزنم.
     الکی مثلا منم از خواننده پر و پا قرص نوشته های شما هستم :)
    پاسخ:
    :/
    خب تو مورد 4 با هم هم دردیم ! هرجا رفتی بگو من برم نقطه مقابلش که به اصطلاح خز نشه کارت !
    پاسخ:
    هوم؟ :/
    اوف من خیلی وقته فیلم ندیدم :)))))

    عه اردیبهشت ^_^
    پاسخ:
    توهوم ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">