-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

ان‍ فجار در رگ‍‍‌‍‌‍‌ های ت‍ه‍ ران

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ

الان دقیقا در آن نقطه‌ی زندگی‌ام که اولین چیزی که به آن احتیاج دارم و خوشحالم می‌کند یک پیراهن سفید گلدار و گرمای آفتاب، و‌آخرین چیزی ک می‌خواهم، بودن در روزهایی است که درشان مراسم چهارشنبه‌سوری برگزار می‌شود و خیابان‌گردیِ یک آدمِ هندزفری درگوش را به کل مختل می‌کند..

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

  • عاشق بارون ...
  • ترسیدم با تیترت! :))))
    یه سوال. تو خیابون هندزفری به گوش راه میری؟؟ O_o
    پاسخ:
    حالا توی خیابون که نه ://
    نگران نباشید چیزی که به زودی بدست میارید آفتاب سوزانه
    خیلی "زود" خیلی "زیاد"
    پاسخ:
    چه استرسناک گفتی :))

    سوزان نه، گرم و ملایم دلم میخواد...
  • زهرا یگانه
  • خیابان گردیو کشف کوچه و خیابان های جدید رو عاشقم. اعلام همدردی.
    پاسخ:
    منمممم ^_^
    همدردی بک! :دی
  • آدرینا عظیمی
  • اینکه از سه هفته قبل بچه های محل به استقبال رفته اند و مخل آسایش اند اصلا خوشایند نیست اما انتظار سه ماهه ی خودم برای رسیدن چهارشنبه سوری و ذوق مرگی ام، گمان نمی کنم بد باشد. که من اصلا صدایش را در نیاورده ام و قلبا هی جیغ می کشم و بالا و پایین می پرم :دی
    پاسخ:
    هی وااییی نههه من مثه اون حیوان باوفا ازین صداها میترسم :|
  • الهه سالاری
  • هههه
    رایت میگی منم خسته شدم
    از آخر بهمت اارن میترکونن
    بسه دیگه!
    پاسخ:
    واو از بهههمن واقعا؟؟
    افتاب و گرما که همیشه هست . امسالم که باز زمستون نداشتیم کل فصلا شده تابستون .
    اح
    پاسخ:
    گرمای بد و زیاد  نه، گرمای خیلی ملایم میخواد دلم.. همچینی روح نواز :دی
    بازم چارشنبه سوری و
    صدای ماشین پلیسو
    ماشین اتشنشانی و شلنگ به دستو
    دختر پسرای خیسو
    ...

    پاسخ:
    با ملودی اهنگای بنیامین بود؟ :))
    منم فقط می خوام برم جایی که چهارشنبه سوری صدای بد و تصاویر بد و استرس نباشه ...همین .
    پاسخ:
    من ترجیح میدم واااقعا از خونه درنیام این چن وخ :/// به غیر ضرورت ینی
    این صداها که داره میاد مگه صدای حمله موشکی داعش به تهران نیست؟
    پاسخ:
    بنظرم اگه بخواد حمله کنه الان بهترین فرصته... بعد میندارن تقصیر چندتا نوجوون
    و همانگونه ایم ما
    گفتی چهارشنبه سوری و یادمان آمد ، آلارم بگذاریم که زودتر برویم و در راه منفجر نگردیم :/
    پاسخ:
    بعد از ظهرا فاجعه س....
    منم بش محتاجم .
    پاسخ:
    جمله محتاجانیم :|
    سالی پر از اتفاقات خوب و شاد رو براتون آرزومندم. 
    پاسخ:
    ممنون و همچنین :)
  • فانتالیزا هویجوریان
  • کجایی بابا؟ :(
    پاسخ:
    زنده م:/ 
    نت ندارم :(
    کجایی؟؟؟نیستی
    پاسخ:
    نت ندارم :(
    اومدم کامنت بزارم نظر بدم:|
    دیدم یه ماهه نیستی:|
    الا خو من چی بگم:|
    بغیر برگرد؟
    پاسخ:
    نت نداشتم عزیزم. ممنون :)
    احساس میکنم من اینجا ی نظر گذاشتم:|
    نذاشتم؟:|
    پاسخ:
    شرمنده الان اومدم من :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">