-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

چهارشنبه ی پنجم

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ
صدای قدم هایش را می شنیدم که لحظه به لحظه نزدیک تر می شد.
چشمانم را بستم و نفسم را حبس کردم...

صدای قدمها به نزدیک ترین حد ممکن که رسید، رویم را به سمتش برگرداندم.
لبخندی زد و برگه ی مهر و امضا شده را به سمتم گرفت و گفت: "به جامعه ی مهندسین خوش آمدید خانم..."


 ذوق و دلهره و استرس و تمام چیزهایی از این قبیل را با هم دارم!
واقعا؟؟؟؟



پ.ن. روز مهندس بر مهندسین جمع مبارک :)
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۰)

مبارک باشه خانوم مهندس :)))
پاسخ:
مرسیییی 
مثه عقده ایا دارم به همه میگم بهم بگن خانوم مهندس :|||||
مچکریم 😊 
پاسخ:
^_^
و روزت مبارک مهندس 💜💜💜💜💜
پاسخ:
واقعا ک مهندس نشدم هنوز اما ممنون :)
تبریـــــــــک :)
پاسخ:
ممنونم ^_^
مبارک است!
پاسخ:
بر شما هم ^_^
روزت ؛ روزتون ...مبارک (: .
من منتظرم مدرکم و یه برگه ی دیگه رو بگیرم و مثل این عکس های جشن های فارغ التحصیلی بپرم هوا :دی.
پاسخ:
اصن موقع همون فارغ التحصیلیه س که آدم ذوق داره همش :))
بعدش مدرکو میندازه یه گوشه..
  • سُر. واو. شین
  • مبارک باشه :D 

    از عنوان پست یاد اون داستانه افتادم که به چند تا شغل میگن چجوری میشه یه چهار رو تو پنج جا داد. تهش مهندسه مینویسه F(IV)E :دی
    پاسخ:
    چقدر خوب بود :)))

    بقیه ی شغلا چی می گن؟ :دی
    روزتون مبارک، مهندس بعد از این ;)
    پاسخ:
    ممنون ^_^

    چه عبارت خوبی!
    خانم مهندس مبارک باشه روزتون بعنوان یه مهندس .. چرخ دند های جامعه مهندسی براتون بچرخه مهندس ..  ایضا به جامعه 3 میلیونی فارغ التحصیلان بیکار هم خوش آمدید مهندس  :))) 


    پاسخ:
    :)))))))
    احتمالا طرف هم منظورش جامعه ی مهندسین "بیکار" بوده :))

    قبلتر گفتم که, آدم فقط وقتی مدرک می گیره ذوق داره واسه استفاده ازین عبارت :| وقتی ترم اولیه، ایضا
  • آدرینا عظیمی
  • تبریــــــک :)

    روزی که مدرک موقتمو گرفتم اینقد ذوق داشتم و با دوستان هیجان زده بودیم که نگو. حالا دیگه حتی حوصله ندارم برم دانشگاه و مدرک اصلیم رو که صادر شده تحویل بگیرم. کجاست اون ارج و قربی که واسه دانشگاه رفته ها قائل بودن و حلوا حلوا می کردن فارغ التحصیلا رو...؟ :|
    پاسخ:
    :))))
    من مقطع قبل ک بودم از هفته ی بعد مدرک موقت، هر روووووووووووز دانشگا بودم ببینم مدرک اصلیم کی میاد :|||
    مدرک دوس دارم کلا :|
    من قبل خوندن این پست بهت گفتم "مهندس"
    پاسخ:
    من بعد پی ام تو نوشتم اینو :)))
    مچچچکرم مگی جانم ^_^
  • هولدن کالفیلد
  • شما همون مهندسی هستین که ازش پرسیده بودن "اِ اِ اِ مهندس چرا بنزین تموم شد؟" و اون پاسخ داده بود "حروم شد!"؟
    همونی شما؟
    پاسخ:
    :|:|:|
    اون ریش داشت. من ندارم :|
  • خارج ازچارچوب
  • یه جوری نوشتید تا وسطش قلبم اومد تو دهنم :| بعدش گل از گلم شکفت!
    منم به نوبه‌ی خودم تبریک می‌گم خانمِ مهنس!
    ایشاللا برسه اون روزی که همه به مهندسای واقعی بگن مهندس. نه هرکسی که تو محوطه ساخت و ساز قدم می‌زنه! :/

    پاسخ:
    ممنونم ^_^

    آخ آخ.... میشه ینی؟؟؟

    بعد اینم میشه که از شر بساز بندازها  و این ساختمونای داغون و نماهای چیپ راحت شیم؟ :|:|
    تبریک و تشکر :-)
    پاسخ:
    ممنون ^_^ بر شما هم نیز
  • سُر. واو. شین
  • بقیه‌ی شغلا از این کار بازمیمونن :)) فقط مهندسه میتونه :D 
    پاسخ:
    :)))

    بسسسکه خفنن مهندسا اصن. 
    دیده شده از زمین خالی خونه سبز می کنن یه سریاشون. فک کن!!

    عه خانوم مهندس مبارکه:)))

    پاسخ:
    مچکر ^_^
    گر چه دیر شده ، ولی بر شما هم مبارک باشد
    مهندسی علارغم دردسر های فراوان ، شیرین است بسی :)
    پاسخ:
    ممنونم :)
    حالا ما ک وارد حرفه ش نشدیم هنوز :دی
    روزت با تاخیر مبارک بانو:)
    پاسخ:
    ممنون شیخ جان ^_^
    مبارک باشه آنا ^_^
    پاسخ:
    ممنونم عزیز جانم ^_^
    تبریک میگم موفق باشی.
    پاسخ:
    ممنونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">