-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

لوگو

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ق.ظ

دیروز که طبق معمول صندلی کنار شیشه ی مترو را غصب کرده بودم, سرم را تکیه داده بودم و ملت خسته و آویزان را نگاه می کردم یادم افتاد که مثلا قرار بود یک لوگو برای اینجا طراحی کنم. ارجاع به این پست

یک روان نویس پیدا کردم و یک مداد آبی, و دفترچه ام را بیرون آوردم و یک چیزی کشیدم.


بعد فکر کردم که خب.

چیزی که دوست دارم ممکن است شبیه این باشد اما قطعا این نیست.

و باز رفتیم به قول اوشون دست به دامان کامپیوتور شدیم و طرحی زدیم به سبک آقام تیم برتون.

همین دیگر.

 بقیه اش را خودتان ببینید و اگر دلتان خواست ما (بنده و لوگوی عزیز یعنی) را با نظرات و پیشنهادات و اینهایتان متسفیض بفرماعید.

با تشکر, مدیریت پارک


این لوگویمان [آیکون ذوقمرگی الکی] امیدوارم نوشته ی Vanilla ش معلوم باشد




این هم طرح دستی مان محصول تکان های مترو [آیکون عرق شرم و روم به تیفال و اینها]

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۶)

  • هولدن کالفیلد
  • اصلا ابهت عبارات "رییس فارفالا" و تیمسار و اینها رو که بهت میگم، نداره! :))
    پاسخ:
    من معذرت می خوام :| :)))

    زیبا
    پاسخ:
    ممنون :)
    قشنگه آنا:)
    پاسخ:
    ممنونم دخترک :)
    Wow!!  خیلی عالیه!! 
    پاسخ:
    ممنونم ^_^
  • مترسک ‌‌
  • چه قشنگن ^_^
    پاسخ:
    ممنون مترسک خان :)
    وااای خیلی خوبه :) خیلی زیاد :)
    پاسخ:
    تچکککرااات عارفه جان :)
  • فاطیما کیان
  • چه لوگوی خوشگلی دختر ^_^
    پاسخ:
    مرســـــــــــی فاطیما جان*_*
    کارت درسسته همین!
    پاسخ:
    مچکر ^_^
    الان از ذوق میمیرم ک :|
  • مهرداد ارسنجانی
  • دوسش ندارم ، ببخشید :دی
    پاسخ:
    نو پرابلم :دی 
    ممنون از نظر صادقانه تون :)

    یکی ازدوستامم گف خییلی لوس و دخترونه س :|
    منم میخام انتقاد سازنده کنم:)
    بنظر من هم خیلی قشنگ نبود، تنوع رنگیش بیش از اندازه است و می تونه ساده تر از اینا باشه، طرح دستی ای که کشیدی به نظر من خیلی قشنگ تره:)
    منم میخوام لوگو طراحی کنم ولی یه جورایی از بازکردن فوتوشاپ بدم می آید.
    پاسخ:
    ممنونم ^_^

    راستش اول فقط همون V و A بودن, بعد حس کردم بیش از اندازه ساده س و اصن معلوم نیس چیه.
    بعد نوشته رو اضافه کردم و فک می کنم شلوغ شده.

    فک می کنم دومیه معلوم تر باشه مثلا؟

    +تو چرا؟ :-/
    دومی قشنگ تره به نظر من، اونی که شبیه A هست. 
    پاسخ:
    مرسی ^_^


  • ابوالفضل ...
  • دوره شده از طرح دستی مترو که من اون رو حتی با وجود لرزش دست هات بیشتر می پسندم.
     ولی چراغا توی طرح نهایی خیلی خوب شدن :-)
    پاسخ:
    ممنونم ^_^

    دومی یه جورایی واضح تره معناش, شاید بعدن روش کار کنم..
    مبارکهههه.
    یه خبر هم به من می دادی بد نبوداااااااا.
    بیا اینم لینک گالری:
    http:\\manicman.ir\gallery 
    خواستی بزرا تو پستت، ملت کارای بقیه رو هم ببینن.

    پاسخ:
    خبر دادم عاقاااا کامنت گذاشتم که مام لوگو دار شدیم و اینا...
    البته همون موقه اینترنتم قط شد نمی دونم کامنته ثبت شد آیا؟ فک کنم نشد :-/ ببخشید :-/
    قشنگ در اومده.
    پاسخ:
    ممنونم :)
    اولی چه خوبهههه
    پاسخ:
    مرسیییی ^_____^
    دومی رو بیشتر دوست داشتم ! 
    اولی به نظرم برای لوگو یه حالی هست ، شاید زیاد تکراری باشه
    ولی دومی با کمی تغییر بهتر هم خواهد شد.
    پاسخ:
    شاید رو دومی بیشتر کار کنم, یه جورایی بیشتر معلومه ک چیه.
    بهرحال هیچکدومشو فک نمی کنم استفاده کنم :))
  • فانتالیزا هویجوریان
  • آقا تو خیلی حرفه ای کار میکنی من نمیتونم!! :|


    خیلی قشنگههههههههه
    پاسخ:
    مچچچچککککرم ^____^
    وای عالیه آناهیتا. .خیلی خوبه..باریکلا ؛ )))

    منم دوست دارم لوگو داشته باشم..ولی نه بلدم و نه حوصله ی ساختنش رو دارم :دی
    پاسخ:
    ممنون نگار عزیز ^_^
    منم وقتش رو نداشتم اما دیگه قول داده بودم :دی
    لوگوی شما بهم انگیزه داد و منم نشستم واسه اون یکی وبلاگم لوگو طراحی کردم. 
    خوشحال میشم نظرتو بدونم.  آدرسم رو داری که ؟  
    پاسخ:
    باریکککلا :دی
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)خیلی خوب شدن 
    طرح ِ دستیت هم اصلا روم به تیفالی نیست؛))))
    پاسخ:
    مچکر دخترک :)
    وقت پیدا کردم باز روشون کار می کنم
    من vanill رو تونستم بخونم!:دی
    خیلی خفنه!:دی
    پاسخ:
    با تچکرات فراوان

    A آخرش هم همون خیابونه س دیگه :دی
    اون پایینی اتود دستیته آناهیتا؟! 
    آره:|¿  اون خیلی دوس داشتنی تره تا بالایی:دی
    پاسخ:
    بلی ^_^

    مرسییی عزیزم *_*
    اونو باید کامپیوتریش می کردم نه وخ داشتم نه حوصله :دی
    بنظرم لوگو اتفاقا هرچی ساده تر باشه بهتره، نکته مهم در مورد لوگو همون بیان مفهوم یا نماد یا عنوان یا نام به مختصر ترین و گویا ترین شکل تصویریشه، یادش بخیر ترم اول مجبور شدیم برای صد تا شغل لوگو و برای ده تا مناسبت پوستر طراحی کنیم، خیلی از این کار لذت بردم:)

    نمیدونم، انقدرم فوتوشاپم به لطف این شیت بندیای سه ترم آخر خوب شده که گهگاهی بقیه کارهای نرم افزار های دیگه رو با فوتوشاپ کپی می کردیم!
    قبلا یه لوگو برای خودم طراحی کردم که باهاش برندمو راه بندازم احتمالا از سر تنبلی برم همونو بردارم بذارم سربلاگ!

    پاسخ:
    راستش من شخصیتم خیلی ساده پسند نیس. اگر خیییلی ساده باشه همش احساس می کنم یه چیزیش کمه. و هنوز اونقدر اکسپرت نشدم که در عین سادگی کار رو اونقدر پرفکت جمع کنم که سادگیش تو چشم نباشه

    یا خدااا صد تا لوگو؟ جنگه مگه :-/
    برند چی؟ فضولیم گرفت :دی
    به نظر من خیلی شلوغه. ببخشید ولی نپسندیدم.
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون :)
    برند طراحی کیف!
    که به طور کلی پروژه طراحی  و فروش کیف چرم رو متوقف کردم تا انشالله یکروز به راه بندازمش!
    پاسخ:
    عه تو م کیف چرم درست می کنی؟؟
    چرا متوقف کردی؟ هرچی بیشتر بسازی تجربه ت بیشتر می شه و حرفه ای تر می شی
    اولی قشنگ تره انگار... :)
    دومی هم خوبه.
    نمی دونم :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">