-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

یک سکانس | پرنسس اوفیلیا

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ
صحنه ای از فیلم هزارتوی فاون(رب النوع مزارع و گله), که اوفیلیا سر روی شکم مادر باردارش گذاشته و با برادرش حرف می زند.
این فیلم یکی از تلخ ترین فیلمهایی است که تا به امروز دیده ام...



    Pan's Labyrinth 
    "El Laberinto del Fauno" 
     (
    2006)
    Directed byGuillermo del Toro


      ♫ Javier Navarrete /Mercedes Lullaby (OST Pan's Labyrinth)
  • آنای خیابان وانیلا

سکانس

نظرات (۱۷)

 اگر گریه داره ببینم! فیلم گریه دار و عاشقانه دوست دارم ...
پاسخ:
فیلم گریه دار دوس داری :-/

عاشقانه که نیست, فانتزی ه. با تم جنگی و آخرش هم گریه دار
چه صحنه قشنگی...
پاسخ:
خیلی...
  • فانتالیزا هویجوریان
  • علاوه بر اینکه غم انگیزه خیلی هم پیچیده و نامعلوم هست فیلمش خیلی یه جوریه
    پاسخ:
    ترکیبی بودن فانتزی و واقعیتش یکم پیچیده ش کرده
  • امیررضا ...
  • سلام !
    تلخی این فیلم رو تصدیق میکنم.
    مخصوصا همین سکانس ! :)
    نمیدونم چند بار دیدم.
    پاسخ:
    من آخرش کلی گریه کردم ... 
  • آلبرت کبیر
  • خیلی خودمو درگیر فیلم نمیکنم :|
    پاسخ:
    هرکی با یه چی حال می کنه دیگه :)
    من عاشق این فیلمم ، این سکانس هم جزو سکانسهای محبوبمه که خداروشکر تو این فیلم کلی حال خوب و نکات جذاب هست:)))
    پاسخ:
    من دلم می خواد کل فیلمه رو بغل کنم :(
  • هولدن کالفیلد
  • اینها رو ولش کن، چرا باکس دنبال کنندگان رو اضافه نمیکنی؟ :|
    پاسخ:
    هیچ تمایلی به این کار ندارم راستش.
    شاید یکی راضی نباشه
  • هولدن کالفیلد
  • روی صفحه اصلی فقط عمومی ها رو نشون میده :|
    خصوصی ها رو فقط به خودت نشون میده :|
    مخفی ها رو به خودت هم نشون نمیده :|
    پاسخ:
    می دونم, اما بازم بنظرم یه طوری میاد.
    اونایی که ازشون اجازه گرفتم رو اون کنار لینک کردم دیگه
  • هولدن کالفیلد
  • چه جالب، چه نظرات متفاوتی!  :دی
    درود بر این تضارب آرا :|
    پاسخ:
    نگرفتم؟ :-/
  • هولدن کالفیلد
  • من هی میگم خدایا فاون نمنه؟ (الان تبریزی ها ضد من تظاهرات برگزار میکنن :|) بعد انگلیسیش رو خوندم دیدم اوهو، هزار تو یپن خودمونه که! :دی
    اون تیکه که باباهه بخیه میزنه لبش رو، خیلی باحاله! :دی
    پاسخ:
    الان میرم لو میدمت بیان ببرن تو میدون شهرداری به دار بیاویزنت :|

    +زیرش نوشتم ک :|
    نمی دونم چرا به فارسی هم پَن ترجمه ش کردن. خیلی بی معنیه :|

    +باحال؟ باحال؟؟
    من تا چند روز نمی تونستم چیزی بخورم بعد دیدن اون صحنه :|
    اون مردک عوضی م باباش نبود. فقط با مادر اوفیلیا ازدواج کرده بود که براش پسربچه به دنیا بیاره
  • هولدن کالفیلد
  • من اصلا فیلم رو درست یادم نیست، همون بار که تلویزیون داد دیدم، الان ببینم از اول برام هیجان داره :))
    پاسخ:
    آدم کلا وقتی ارجینالِ فیلمایی که تلویزیون داده رو میبینه انگار یه فیلم جدیده :))

    البته این فیلم چیزخاصی نداشت فک کنم که بخوان حذف کنن, اما گاهی اوقات بخاطر اینکه توی زمانی که شبکه براش درنظر گرفته بگنجه، می زنن از یه جاهاییش
  • نفس نقره ای
  • اوهوم فیلم جالبیه :)
    پاسخ:
    :)
    فیلم تلخ تر از سوئنی تاد هم هست مگه ؟ (الانه که آنا منو بزنه :)) )
    پاسخ:
    بلی هست.

    بذار برم لیستمو بیاااارم :))



    Long , Long Time Ago
    پاسخ:
    far away, long ago
    glowing dim as an ember..
    آه!!این فیلم واقعا اوقات منو تلخ کرد:/
    اون موجوده چی بود چشماش کف دستش بود واه واه!!:/
    چرا فیلمایی که شما دیدی تصادفا منم دیدم؟!:((
    پاسخ:
    واییی اون خیلی ترسناک بود :-/
    اون قورماغه هه هم :-///
    عه؟!چرا علامت خنده ی من گریه اومده؟!!
    شرمنده ،اون شکلکای آخری لبخندن!
    پاسخ:
    بیخیال :))
    تو category فیلمهات فقط این فیلم رو دوس داشتم. خشونت این فیلمه عجیبه با این که یه قصه پریانه... و موسیقی بی نظیر ناوارته... بدون این که فیلمو ببینی هم به گریه می افتی
    پاسخ:
    من تو کاتگوری فیلمم دیتچمنت رو از همه بیشتر دوس دارم :دی
    آره واقعا ژانر این فیلم خیلی عجیب بود..
    تخیل یه بچه ک توی دنیای بیرحم آدم بزرگا میخشکه..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">