-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

به هر حال این تو بودی که کلید داشتی

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

یکی از اپیزود های آخر خندوانه که از نظر من یکی از بهترین قسمت های این فصل هم بود, عادل فردوسی پور را دعوت کرده بودند وتعریف می کرد که خواب دیده با تمام بازیکنان فوتبال دنیا یک دست بازی دوستانه و احتمالا یک دست هم کلپچ و قلیان زده و قسمت دوم را ترجیح داد فاکتور بگیرد چون به هر حال چیزی که زیاد است دشمن و رقیب.

این را گفتم که تعریف کنم دیشب خواب دیدم یک انیمیشن خفن با گرافیک خوف و داستان هیجان انگیز ساخته ام و کاراکتر های نقش اولم را هم Nolan North و Roger Craig Smith صدا گذاری می کنند.

یک ملاقات حضوری هم با اشخاص مذکور داشتم و مشغول قهوه نوشیدن و گپ زدن بودیم که نولان نورث رو به من کرد و گفت:
you are not here... someone else is here, doing all these crazy stuff.

اول فکر کردم یک بازی است, که مثلا من بگویم این دیالوگ متعلق به کدام بازی یا انیمیشن است.
سریعا گفتم prince of persia!

سری از روی تاسف تکان داد و باز با تاکید گفت you are not here...
و بعد من از خواب پریدم در حالی که به دلیل نامعلومی خودم را به دیوار چسبانده بودم.
احتمالا به تبعیت از سجاد افشاریان داشتم تلاش می کردم که از آن رد بشوم که شاید آن طرف دیوار, آدم هایی باشند که فکر کنند وقتی من اینجا هستم یعنی که من اینجا هستم.
 

حس کردم دچار افسردگی بعد از خواب شده م و ترجیح دادم همان خواب خاله زنکی مزخرف دیشب را که کلی بخاطرش حرص خورده بودم می دیدم.
با آدم های بالا هم تا اطلاع ثانوی قهرم. مردک های عوضی. 
قدر ارزن هم شعور ندارند و نمی فهمند نباید یک خبر بد را انقدر رک به یک خانم محترم گفت.

من هم محض تریبیوت خدمت آقای فردوسی پور و تو دهنی خدمت آن عزیزان,  تصمیم دارم یک انیمیشن فوتبالی بسازم از همانهایی که سه قسمت روی هوا میمانند و سه قسمت بعدی هم ملت را نشان می دهد که با دهان باز ناظر این منظره هستند, و از آقای علی دایی برای صدا گذاری کاراکتر نقش اولم استفاده کنم.

پرابلم؟ :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

  • آواز در باد
  • خواب ها گاهی توانایی هایی از تو رو نشون میدن که سالها بعد میفهمی که داشتی و ازش غافل بودی. به نظر من اینطور خواب ها رو باید جدی گرفت. باید ازشون انرژی گرفت، ایده گرفت.  بعضی خوابای من میتونستن یه رمان جذاب یا یه فیلم جالب بشن، حیف که من نویسنده نیستم. 
    پاسخ:
    شاید....
    اما به نظر من خوابا معمولا از چیزایی درست می شن که آدم روزانه باهاشون سروکار داره.
    چیزایی که آرزوشون رو داره, و گاهی اوقات چیزایی که سعی می کنه پس ذهنش مخفیشون کنه..
  • لاست استریت
  • خیلی خووووب بود :)
    پاسخ:
    مرسیی :)
  • فاطیما کیان
  • نو پرابلم , ایتس یور دریمز هانی , کِنتینیو :))
    پاسخ:
    می کنتینیویییییم :))
    :-)))
    پاسخ:
    :)
  • شیمیست خط خطی
  • خیلی هم خوب :)
    ولی من ترجیح میدم همون خواب اولیه رو واقعیت بدی و آخرش با انتخاب صداپیشه های متفاوت حال آون دوستان رو بگیری ;)))
    پاسخ:
    منم همون ترجیح رو میدم.
    اون دوستان خییلی خوبن هیچکس جاشونو پر نمیکنه :((
  • لاست استریت
  • ای بابا. این بک گراند هم که خیلی قشنگه...
    پاسخ:
    من معذرت می خام :))

    مرسی :)
  • هولدن کالفیلد
  • تو خواب با زبون اصلی میبینی یعنی؟ :|
    پاسخ:
    بقیه ی حرفاشونو یادم نیس زبون اصلی بود یا نه,
    اما این جمله هه رو یارو به وضوح گفت :|
    درباره عنوان یکم توضییح می دینننننن؟ د:
    پاسخ:
    سیاسیه :د
  • نیمه سیب سقراطی
  • عه ... لعنتی ! من اون برنامه رو ندیدم ! خوابگاه بودم :|
    :(((((
    پاسخ:
    تو اینترنت پره هروخ وقت کردی دانلود کن ببین :)

    با تشکر از عصر ارتباتاط :))
    یاد کارتن فوتبالیست ها بخیر.آناهیتا تو باید بری ژاپن برای یکی از این کمپانی های انیمیشن سازی اپلای کنی،تو ایران قدر این ایدت رو نمی دونن :دی
    پاسخ:
    واقعنا.
    اینجا فووووووووووووووووقش می تونم کارتونِ رستم و سهراب بسازم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">