-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

اندر حکایت فیلم های ایرانی

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ
فکرش را بکنید, آدم باید جلوی کسی که از نوزادی او را عمو صدا می کرده خودش را بپوشاند و چادر چاقچور کند.
بعد به این فکر کند که چقدر مسخره. اه.
فلانی جای بابای من است و فلان و بهمان.

بعد دقیقا همان لحظه یاد فیلم "من مادر هستم" بیوفتد و هی و هی خودش را بیشتر بپوشاند و اصلا بچسبد به آشپزخانه و تا آخر مهمانی به بهانه های مختلف همانجا بماند.

چرا خب :|
نسازید آقا.
ازین فیلم ها نسازید.
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۸)

  • مترسک ‌‌
  • واقعیته خب :| خیلیا هستن که... :|
    پاسخ:
    خیلی تلخه
    خیلی زیاد...

    من این دوست بابامو که بهش می گم عمو خییییییییلی دوست داشتم و واقعا کنارش حس امنیت داشتم...
    دوست نداشتم بگم :)))
    ولی اینقدر روانپریش و مریض ذهنی جنسی دوروبرمون زیاده کهاگر اون فیلم رو هم ندیده باشی 
    ناخوداگاه از نگاه های غیرعادی سنگین میشی
    پاسخ:
    نه بابا این بنده خدا خیلی آدم خوبیه.
    ولی دیگه ناخداگاه...
    آدمیزاده دیگه...
    پاسخ:
    چی بگم...
    عمو سعید:/
    داریم مردم؟!
    پاسخ:
    نباشن این عمو سعیدها ....
  • هولدن کالفیلد
  • من هنوز من یک مادر هستم رو ندیدم، اما شنیدم اغراق و سیاهنمایی داره (نه که فیلم بدیه، و نه اینکه موضوعش دروغه، صرفا اغراق داره)! حالا میبینم میگم!
    به هر حال خونه ما هم همینه! کلا خانواده های مذهبی همینن دیگه! :دی
    پاسخ:
    اتفاقا اصلا هیچ ربطی ب مذهب و اینا نداره.
    داستان یه دختریه که دوست پدرش که بهش می گه عمو بهش تجاوز می کنه و دختره یارو رو می کشه...

    کلا فیلم رو اعصابی بود.
    من وقتی این فیلم رو دیدم واقعا از نظر روحی اوکی نبودم, و همچنان بعد از چند سال وقتی با اون دوستم که رفتیم سینما اینو دیدیمش حرف می زنیم بهش غر می زنم بخاطر پیشنهادش :-/
    گند میزنن/فیلم نمیسازن که!
    پاسخ:
    خییلی دیگه سیاه بود.
    یه جوری دید آدمو عوض می کنن اینجور فیلما طوری که آدم به همه شک می کنه :-/
    یا خدااا:(
    پاسخ:
    :(
  • هولدن کالفیلد
  • فیلم چه ربطی به مذهب داره :|
    اون خانواده مذهبی رو بابت چادر سر کردن شما گفتم! :|
    حرفم در مورد فیلم چیز دیگه ای بود :|
    پاسخ:
    البته من تو خونه چادر سرم نمی کنم چادر چاقچور استعاره از خود را پوشاندن عَست :دی

    من از دست فیلم بخاطر این ناراحتم که کلا وجهه ی این رابطه رو خراب کرده. 
    حتی اگر واقعا چیزی نباشه و طرف به چشم دخترش به آدم نگاه کنه بازم ته ذهنش یه چیزایی هست ازین قضیه, که قبلا حتی فکرشونم نمی کرده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">