-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

شب ها تو را به اسم کوچک صدا می زنند..

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

به نظر من خداوند یک چیزی را در هنگام خلقت آدمیزاد فراموش کرده.

 باید یک آپشنی در آدم قرار می داد که گاهی اوقات, بتواند خود احمقش را تکه تکه و پاره پاره و ریز ریز و ریش ریش کند و وقتی حسابی دلش خنک شد, تمام تکه ها دوباره به هم بچسبد و بشود خود آدم. و بعد خوش و خرم به زندگی اش ادامه بدهد.

من واقعا به این آپشن نیاز دارم.

من الان واقعا به این آپشن نیاز دارم چون هیچجوره دلم با خودم صاف نمی شود و نمی توانم حماقت هایش را بیشتر از این تحمل کنم.

حماقت های بی نهایتش در اعتماد کردن به آدم هایی که تا بحال صدبار امتحانشان را پس داده اند...


خب قضیه از این قرار است که به دلایل موجهی, من و چند نفر دیگر, قرار بود یک کاری را انجام ندهیم.

قرار بود یک کاری را "با هم" انجام ندهیم.

و در نهایت, اتفاقی که افتاد این بود که آن کار را انجام ندادم.

آن کار را "فقط  من" انجام ندادم. 

و لازم به گفتن نیست, که بنده نه تنها آبرو, بلکه وقت و هزینه و خیلی چیزهای دیگر را از دست دادم. 


خب. 

اینکه بعضی آدمها دلشان می خواهد دو رو باشند, دلشان می خواهد ترسو و خاکبرسر باشند و حتی انقدر بزدل که وقتی جرات اعتراض کردن ندارند, خودشان را کنار بکشند؛ به خودشان مربوط است.

فقط نمی فهمم چرا من باید انقدر احمق باشم که روی حرفشان حساب باز کنم و خودم را توی دردسر بیندازم.

چرا من باید اجازه بدهم کسانی که قبلا با 18 چرخ از رویم رد شده اند دوباره و سه باره دنده عقب بگیرند و از رویم رد شوند.

چرا من باید بخاطر قوت قلب دادن به آنها, اینهمه وقتم از دستم برود و در آخر,, ....

هوففف.


خداوند؟

لطفا در خلقت بعدی ات, حتما توجه ویژه ای به آپشن های جدید داشته باش. 

لطفا..



آئورورا؟

می شود کمی برایم فلوت بزنی؟

غمگینم.

غمگینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...........





Child Of Light OST_Aurora's theme Flute ♫ 


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۰)

ای بابا چی شده دکتر :|
پاسخ:
دکتر کیه :|
خداوندا جسارتاً یه آدم فول‌آپشن خلق کن، با تشکر هستم از کامنتدونی :| :))
پاسخ:
لامبورگینی ه مگه :))
اگه این امتحانا جایی ثبت میشد 
شاید کمتر یادمون میرفت 
پاسخ:
ثبت هم بشه فایده نداره...
شما تنها نیستید. تا دلتون بخواد از این مدل چیزها تو زندگیم داشتم. چندین و چند بار یکی بلاهایی سرم آورد ولی من عبرت نگرفتم و بازم بهش اعتماد کردم و...
یکی دیگه هم به دلیل همین سادگی من بلایی سرم آورد که هنوز بعد از سال ها وقتی یادم میاد مو به تنم سیخ میشه.
تو دوران سرباز هم همه با هم قرار گداشتیم ده روز دیرتر خودمون رو به یگان جدید معرفی کنیم. من نرفتم تا ده روز ولی بعد متوجه شدم همه رفتن!!! و در واقع منو قال گذاشتن و زیر حرفشون زدن.
هیشکی حرف راست و درست از دهانش بیرون نمیاد. باید یاهاشون مثل خودشون رفتار کنی.
پاسخ:
من واقعا نمی فهمم این آدمارو.
خب وقتی جراتش رو ندارن, یا به هر دلیل دیگه ای نمی تونن بگن نه. 
و خودشونو بکشن کنار.

نمی فهمم چرا دوس دارن خودشون رو خراب کنن..

ما آدم ها اشتباه های تکراری رو انجام میدیم و هر بار انتظار نتیجه متفاوتی داریم! نیچه یه جمله تو این مایه ها داشت
پاسخ:
دقیقا....
واقعا چرا :|
  • فاطیما کیان
  • خداروشکر میکنم که همچین اپشنی نذاشته , ما همینطوری اونجور که خداما رو میبینه خودمون رو نمیبینیم و لایق خوبی نمیدونیم فکر کن اینم بود همه از دم نابود بودیم و بازسازی هم نمیکردیم که دلمون خنک بشه :))
    پاسخ:
    چرا دیگه بازسازی هم باید باشه :))
    این قسمت اول نوشته ات منو یاد جمع های دوستانه دخترها در دوره دبیرستان انداخت که با هم قرار ازدواج نکردن را میزارن و سال ها بعد یکی یکی پرپر میشدند :) ولی هنوز یکی از دخترها مانده بود :)
    اما خب فک نمیکنم این همچین قراری برای تو باشه !
    پاسخ:
    !!!!
    نبابا :))
    قرار بود یه کاری رو برای یه کسی انجام ندیم تا متوجه رفتار زشتش بشه.

    حالا شاید اونقدرا م مهم نبود, اما این افراد خودشون رو نشون دادن...
    خب چراااا ؟؟!!
    پاسخ:
    چی بگم...
    اللهُم اِجعل دیس آبشِن فی نِکست آبدِیت (پ ندارن)

    تنکیو وِری ماج(چ ندارن)
    پاسخ:
    :)))
    هِلو علیکم :)
  • ماهان هاشمی
  • حماقت ما آدما هیچ‏وقت تمومی نداره!

    یه جورایی میشه گفت بزرگترین قدرتی که به ما حکومت میکنه، حماقته!

    پاسخ:
    امپراطوریه :|
    فکر کنم این آپشن موجوده هااا، فقط نمود ظاهری نداره :D
    پاسخ:
    اره خب, همینکه هی یاداوریش کنیم به خودمون یه چیزی تو همون مایه ها میشه..

    اما خب فیزیکیش بهتره دل ادم خنک می شه حداقل :|
    آدمه ها! آدم! کم الکی که نیست :))
    پاسخ:
    بلی :))
  • فانتالیزا هویجوریان
  • ما هر دو مشکل داریم
    تو اعتماد میکنی
    من اعتماد نمیکنم
    تو همیشه
    من به هیچ وجه

    جدا چرا یکبار نظرمون رو عوض نمیکنیم؟
    پاسخ:
    من "همیشه" اعتماد نمی کنم.
    اما گاهی دلم می سوزه.. گول می خورم
    می گم شاید عوض شده باشه.. شاید...

    لعنت به هرچی شاید اصن :|
  • شیمیست خط خطی
  • به این فکر کن که از الان درس عبرتی شد برای آینده :/
    پاسخ:
    فک نکنم :| :|
    طوری نیس ارتباطت رو بابیرون قطع کن ...
    تنها شو
    نابود ...:(
    بعد یهویی برگرد به زندگی:)
    اینقد انرژی داری:)
    امتحان کن:)
    پاسخ:
    کارو زندگی چی می گه :)
    کلا رو حرف دخترها نمیشه خیلی حساب کرد 😁

    پاسخ:
    از کجا انقدر مطمئنید دختر بودن :)
    این فلوت خیلی قشنگ بود. اشکال نداره لینکشو بگذارم تو وبلاگم؟
    پاسخ:
    نه اکی ه :)

    ولی آهنگ اصلیش اینه
    http://redmp3.me/17509719/coeur-de-pirate-aurora-s-theme.html


    فلوت رو خود آئورورا می زنه وقتی می خواد یه نفر رو خوشحال کنه :)
    هیچوقت یه اشتباه رو دوبار انجام نده.
    قشنگ یه شیش، هفت بار انجام بده تا تا مطمئن شی :))

    آهنگه هم قچنگ بود. با اینکه col رو بازی کردم ولی یادم نمونده بود.
    پاسخ:
    :| :| :))))

    این تو ساندترکای ارجینالش نیس
    آدم ببرد خودش را بسوزاند :(
    پاسخ:
    نه دیگه :-/
    بنظرم احمق بودن یه جور اپشنه خودش :)

    پاسخ:
    شاید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">