-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

من اگر زبانم آتش..

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ق.ظ

امیدوارم هرچه زودتر ماده ای کشف شود که بشود با آن بشقاب های چینی ای ساخت که وقتی در موقع عصبانیت به در و دیوار و افراد کوبیده و خرد خاکشیر می شوند, خرده هایشان درجا غیب شود و آدم مجبور نباشد تا یک ماه از زیر مبل و میز و اینها خرده شیشه جمع کند


نام سرخپوستی در این لحظه: منصرف شده از شکستن اشیا/کشتن افراد بعد از فکر کردن به تمیز کاری بعد از آن

  • آنای خیابان وانیلا

اسم سرخپوستی

نظرات (۳۰)

  • هولدن کالفیلد
  • فارغ از بحث، میدونستی من از علاقه مندان موسیقی سرخپوستی هستم؟
    پاسخ:
    منم *_*
  • آلبرت کبیر
  • خونسری خودتو حفظ کن :|
    بشکن بشکنه بشکن، من نمی‌شکنم بشکن! :D
    پاسخ:
    xD
  • ماهان هاشمی
  • میشه تو فکرِ اختراع چینیِ نشکنم بود! :)

    پاسخ:
    نههه باید بشکنه صداش بیاااد :دی
    من یه بار خورده شیشه توی غذام بود و اومد زیر دندونم. ..
    پاسخ:
    ای وای.... 

    الان دردشو حس کردم :))
    تصور جزئیات کشتن افراد در حالت عصبانیت هم کم لذتبخش نیستا.
    پاسخ:
    خوشم میاد یه مشت قاتل دور هم :|
    امیدوارم :|
    پاسخ:
    :-/
    شکستن اشیا خوبه.
    بنظرم اینکه آدم خودش رو مجبور کنه به شکستن عالیه.
    من واقعا نمیتونم 
    یک پیشنهاد: سی دی سوخته بشکن، 
    پاسخ:
    البته من تو این اغراق کردم که نفی بشه :دی

    منم نمی تونم بشکنم, بلخره پول داده شده پاش :D

    سی دی ک صدا نمی ده تازه ممکنه دست آدمو م ببره
    چرا صدا میدهد سی دی 
    دست هم نمیبرد 
    امتحان کن. 
    از وقتی تکنولوژی پیشرفت کرد و هارد های اکسترنا و چه و چه و چه اومد 
    میراث بزرگی از سی دی های بدرد نخور برام موند
    پاسخ:
    ولی صدای شکستن بشقاب یه چیز دیگه س..
  • نیمه سیب سقراطی
  • دارم فکر میکنم من چرا آخرین بشقاب و لیوان شکسته ی توی خونه رو اصلا یادم نمیاد !
    پاسخ:
    مثه اینکه خانوادگی اعصاب قوی اید :))

    خوشبحالتون 

    من حتا اگه نخوام هم زیاد چیز میز میشکنم, از دستم میوفته :(
    آخریش ماگ خدابیامرز محبوبم چن روز پیش :((((
    سلام
    + مچکرم به وبلاگم آمدیدُ باعث شدید تا با وبلاگ خوبتون آشنا بشم
    + منم امیدوارم
    پاسخ:
    مرسی :)
    یه لیوان از دست ادم میفته میشکنه تا یه ماه خورده هاش میره تو پای ادم :))))
    پاسخ:
    دقیقا :|
    خیلی خوب اومدی ! فک کن کسی رو هم بکشی بعد محو میشد چه حالی میداد فردا میرفتم از هر کی خوشم نمی اومد می کُشتمش :)
    پاسخ:
    من دوس داشتم یه امکانی وجود داشت می شد آدمارو غیب کرد,
    ینی از هررکی خوشت نمیاد واسه خودت غیبش کنی اما دیگران ببیننش
    من شدیدا این ایده را حمایت میکنم :))
    پاسخ:
    :))
    به جای شکستن اون شکستنی ها برو دستوپای طرف رو بشکن! اینطوری هم صدا داره هم چیزی پخش نمیشه اینطرف اونطرف :))))
    پاسخ:
    :)))) آره تازه صداشم بلن تره 
  • صحبتِ جانانه
  • عجب آرزویی:))
    پاسخ:
    :))
    اووووف ! کو تا کسی پیدا بشه این ماده رو اختراع کنه !

    به نظرم بد نباشه تا وقتی که این مادهه اختراع میشه ؛ سعی در کنترل اعصاب داشته باشم !!!
    :|
    پاسخ:
    پیدا ک نمی شه, ولی آرزوشو ک می تونیم کبکنیم :))
    آب بپاش رو صورت کسی که میخوای بکشیش؛ محو میشه خود به خود
    اگه هنوز زنده بود بهش بگو اسید بود
    پاسخ:
    :-/
  • مهران نجفی
  • بی خیال. آروم باش خونسردیت رو حفظ کن :)

    دنیا ارزش نداره :)

    و از این حرف ها...

    پاسخ:
    بله بله :)
    منم یه بار یه لیوان شکستم.
    درست رفت خورد گوشه سنگ اوپن...
    هنوز جاش هست و هروقت میبینمش به خودم میگم ارزشش رو داشت؟
    پاسخ:
    لیوان ک خوب نیست.
    باید ازین بشقاب چینی سفیدا باشه که دورشون آبیه, و مستقیم هم کوبیده بشه به دیوار 
    اصلا بهت نمیاد دست بشقاب پرت کن داشته باشی د:
    پاسخ:
    آره خلاصه منو عصبانی نکنید :دی
  • فاطیما کیان
  • یه دونه بردار برو تو حیاط بزن خوردش کن نبود تو خیابون سرتیر چراغ برق ...تخلیه کن خودت رو جانکم :)
    پاسخ:
    آخه مورچه ها میرن روش دستو پاشون می بره ( با صدای پسر خاله بخونید :)))
    من به در و دیوار فک می کنم که زخمی میشه.
    هیچ وقت حس نکردم که دوست دارم ظرف بشکنم اما خودمو در حال کوبیدن گوشی به دیوار زیاد تصور کردم.
    پاسخ:
    حالا هرچیزی که خرد بشه و صداش بیاد
  • مبهم الملوک
  • میشکنی و شکسته هایش روزی در پای خودت فرو میرود
    و انجاست که شاید تمام معادلات فکریت بهم بریزد و با خود بگویی چرا؟؟
    عصبانیت یعنی حرفت را نمی فهمند و اشتباه برداشت میکنند تمام باور هایت را
    سعی کن اروم تر باشی  از محیطی که ازارت میده دور شو
    راحت تر میتونی تصمیم بگیری عزیز
    پاسخ:
    در واقع این ماده که گفتم احتمالا هیچوقت اختراع نمی شه.
    منظور من این بود که همیشه باید یه راهی غیر از شکوندن انتخاب کرد, چون شکستن اول خودمونو زخمی می کنه. حالا شکستن هرچی.. چه بشقاب باشه چه قلب
  • مبهم الملوک
  • عزیز منم منظورم اون ماده نبود....من معمولا غیر مستقیم بیان میکنم
    اینجور که پیدا ست منظور من با هدف شما از انتشار این پست یکی بوده
    پس مشکلی نیست  :)
    خودمونیماا اولش که خوندم یه خورده ترسناک بود
    خوشحال شدم از پیدا کردن یه وبلاگ خوب با یه قلم عالی
    پاسخ:
    مرسی :)
    های دِر 😊
    شما را به خدا ، شما واقعی اید؟ وبلاگتان واقعی است ؟ خودتان را که ندیده ام اما وبتان خودِ کیفیت است . درحدی که حدود یک ساعت است دارم فکر میکنم چه بنویسم . پستهایتان را میخوانم و نمیدانم چه بنویسم . دائم فقط یک نفر در سرم ، سرش را تکان میدهد . و هر 2دقیقه یکبار جیغ میزند " سیریِسلی؟؟؟" 😮😮😮😮
    اِسپیچلِس شده ایم همی مان یعنی در کل .
    +
    مچکرم ازتان برای خواندنم و کامنت گذاشتنتان . 

    پاسخ:
    مرسیییییییی... چرا اینجا آیکون ذوق مرگ شدن نداره واقن :|

    آی ماس اَدمیت, یه کوچولو خندیدم :)
    مثلا به جای ناپدید شدن، تبدیل به رنگ شه و رنگشم هیچ وخ از در و دیوار پاک نشه
    پاسخ:
    وای نه....
  • خانوم زرافه
  • ان شا الله اختراع میشه :))
    پاسخ:
    ایژالا ایژالا :))
  • نجوای حقیقت
  • سلام

    ..
    .

    .
    جواب سلام واجبه
    نمی دونم چرا همه وبلاگای بیان تاالان که دیدم همه حرفه ای هستن تو نوشتن و عالی هم می نویسن

    پاسخ:
    سلام :)

    ممنون لطف دارید
  • نجوای حقیقت
  • خوب بید با این اعصاب!
    پاسخ:
    چی؟ :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">