-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

خندق بلا

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

داداشه را پسمان دادند.

در حالی که از طول و عرض مقادیری به فرد مذکور اضافه شده بود که ادعا می کرد ناشی از "ورزش کردن" است.

ما هم به هم نگاه کردیم و تظاهر کردیم راست می گوید و اصلا هم فکر نمی کنیم در آنجا با هر وعده غذا, خود سفره را هم می لمبانده.

یک نگاه دیگر رد بدل کردیم که حاکی از نگرانی برای گرسنه ماندن بچه های مردم بود.

و بعد مامان با یک صدای یواش گفت, نبابا, پسر بچه ها همه شون همین طوری ن.

من هم با ابروهای بالا انداخته گفتم امیدوارم.



و به این فکر کردم که کاش می شد که من شده یک سوم از قدرت درو کردن این بچه را داشتم,

و با چاق شدن من هم یک جماعتی از نگرانی در می آمدند.


خیلی معذب کننده است که دوست و آشنا و فامیل هروقت آدم را می بینند اولین چیزی که بگویند این باشد که وااااای چقدر لاغر شدی. و اگر کمی صمیمی تر باشند داری میمیری را هم به آخر جمله شان اضافه می کنند و اگر از بزرگتر ها باشند شروع می کنند به تجویز کردن انواع و اقسام راهکار ها که فلان چیز را بخور و فلان کار را بکن...


نه که من از 6 کیلو آندر ویت خوشحال باشم یا که ککم نگزد از این قضیه,

اما خب یک چیزهایی واقعا به دیگران مربوط نیست...

هوف...

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

  • اقای روانی
  • در توانم نیست باور کنم کسی از کمبود وزنش ناراحت باشه :)))
    پاسخ:
    همونقد ک چاقی خطرناکه کمبود وزن هم 
  • اقای روانی
  • اره قبول دارم ، اما چاقی خیلی خیلی بدتره ...

    نوش جون داداشت :)
    پاسخ:
    چمیدونم... مرغ همسایه غازه..

    اگه دنیا رو م داشته باشیم همیشه حسرت اون چیزی رو ک داریم می خوریم
    اخ اخ اقای روانی کاش یه روز متابولیسم بالا رو تجربه میکردی دیگه این حرفو نمیزدی..
    منم یه موقعی میگفتم لاغر شدن راحت ترین کاره ولی فهمیدم هرکی تو زندگیش یه چالشی داره که به نوبه خودش سخته..
    پاسخ:
    واسه من بخاطر کار زیاد و خواب کمه بیشترش :(
    در حقیقت به خاطر کالری کمه , شما کالری intake از کالری که می سوزونید کمتره.
    اگه سعی کنی رژیم پر کربوهیدرات/پروتئین داشته باشید, 6 کیلو چیزی نیست که نگران باشید من تو 2ماه فقط با خوردن بیشتر گرفتم D:
    پاسخ:
    خب اینم هست ک من نمی تونم بیشتر از چیزی ک می خورم بخورم :))
    اینجاس که یه عامل تحریک کننده گرسنگی , معجزه الهی , عجوبه قرن به نام
    .
    .

    "ورزش"

    میاد وسط D:
    پاسخ:
    ورزش هم می کنم البته اما خب تاثیری نداره خیلی.
    باید اون دوتا مورد رو درست کنم اول
    نگران چاق شدن نباشید، اگه شما فقط 6 کیلو کمبود وزن دارید، من نزدیک به 15 کیلو کمبود وزن داشتم وقتی همسن شما بودم، ولی الان شده تقریبا 7 یا 8 کیلو و خب اصن دوس ندارم  چاق بشم. 
    و جالب اینه که این افزایش وزن من ( متعادل شدن وزنم ) تقریبا توی یکی دو سال اخیر اتفاق افتاد. و خب ورزش خیلی تأثیر مثبتی داره.  حتی اگه فقط پیاده روی ساده باشه.  
    پاسخ:
    15 کیلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پَر بودید آیا؟ :-/
    و اینکه من یه جدال همیشگی دارم، اینکه هر جا برم واسه مهمونی، میگن چقدر کم غذا میخوری، و هی میخوان بیشتر و بیشتر بخورم ولی من واقعا جا ندارم که بیشتر بخورم. :(  مامانم هم هی میخواد که من بیشتر بخورم. 
    البته یه سری استثنائاتی هم هس، مثلا وقتی خواهرم قرمه سبزی درست میکنه یا وقتی غذاهای خوشمزه دیگه داشته باشیم. و خب چون عادت ندارم، بعد این غذاها دل درد میگیرم و باید مث کروکدیل استراحت کنم تا هضم بشه :)) 
    پاسخ:
    منم همینطور :|

    بعضی جاها اگه خدای ناکرده کنار میزبان بشینی که طرف واست دوباره غذا می کشه اونم یه کوووه :|
    خب من قدم 190 هست و اون موقع وزن من حدود 60 بود، الان کمی بالای 70 هست. 
    پاسخ:
    :-/
    شما باید بسکتبالیست می شدی بجای ریاضی دان :)
    حالا چرا این‌قدر لاغر شدی؟ :P
    عاشق شدی؟ :D
    پاسخ:
    هعی.. :((

    :))
    دقیقن :|||||
    این بچه ها چجوری میتونن این همه موادِ غذایی رُ یه جا ببلعند 
    آخرش من یک روز شکم خواهر جانُ خواهم شکافت تا ببینم رازِ این معده جادویی چیست که انقدر گنجایش دارد !!
    پاسخ:
    واسه بچه هایی ک توی سن رشدن طبیعیه.
    بدنشون نیاز داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">