-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

(::)

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ
دکمه ها؟
من عاشق این جماعتم.
عشقم ریشه ی بچگی دارد و یادم می آید حتی به عدس پلو هم می گفتم دکمه پلو :))


قدیم ترها در خانه ی مامبزرگه یکی از این میزهای خیاطی چوبی که یک کشوی کوچک دارند وجود داشت و توی آن کشو پر از دکمه بود.

در طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلف.

من هم عشقم این بود که بروم در اتاق محل استقرار چرخ خیاطی و آن کشوی پر از دکمه را از جا دربیاورم و پخششان کنم کف اتاق و بازی کنم.


هرکدام از آن دکمه ها هم اسم و شخصیتی برای خودشان داشتند.

ممکن بود یک دکمه ای شخصیت مثبت یا منفی داستان بوده باشد که معمولا آن دکمه ای که صورتی و قلمبه و خوشگل بود شاهزاده خانوم می شد و آن دکمه ی سیاه و قهوه ای یک شخصیت منفور.


حالا تصور کنید من با این هیستوری ای که با دکمه ها دارم فرستاده شدم برای خریدن چند مدل دکمه.

هر دکمه ای که فروشنده برایم می آورد دوست داشتم.

دکمه های چوبی که اصلا هیچی...

دلم می خواست کل دکمه های موجود در مغازه را بخرم.

اما خودم را جمع کردم و به سختی دو مدل انتخاب کردم و درحالی که هنوز چشمم پشت بقیه ی دکمه ها بود آه کشان از مغازه بیرون آمدم :(


به نظرم یکی از عذاب هایی که خداوند می تواند برای من در نظر بگیرد این است که من را پرت کند در یک دشت پر از دکمه و بگوید باید یکی را انتخاب کنی :-/


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۱)

  • گروه فیزیک
  • قالبتون خیلی قشنگه کدش رو می دید /
    در ضمن ازتون خواهش می کنیم اگر میشه مارو هم لینک کنید ما ، یک وبسایت علمی در زمینه ی آموزش فیزیک هستیم ، خوشحال میشم مارو لینک کنید . ممنون
    با نام فیزیک برای زندگی
    http://physics1.blog.ir
    ِِ(: 
    دکمه های دوست داشتنی آنا !!
    منم خیلی دوسشون دارم :)
    پاسخ:
    خیییلییی
    دلم می خواد روی بوم. دکمه هارو بدوزم. تصویر جالبی می شه نه ؟
    پاسخ:
    بستگی به طرحت داره.
    من اینکارو کردم.
    یبار بوم رو دو قسمت کردم و طرح های متضاد یا مکمل روش اجرا کردم, 
    بعد مرزشون رو یه خط موجدار سفید تقریبا پهن گذاشتم  و روش دکمه دوختم مثه لباس..

    یه بار هم یه درخت بزرگ کشیدم  و روی شاخه هاش رو پر دکمه کردم...

    کاش الان اینجا بودن عکسشونو می ذاشتم. بامزه شدن
    راستی/هنوز هم باران. . .
    پاسخ:
    نه.... 
    رفت.. :(
    دکمه خوبه.
    مثلا می تونی یه بند به مهریت اضافه کنی، یه کامیون دکمه! :D
    پاسخ:
    وه چه ایده ی خوبی :دی
  • نیمه سیب سقراطی
  • من در به در دکمه پلو ام :))
    پاسخ:
    :))))
  • شیمیست خط خطی
  • همانا خرید کردن از خرازی و لوازم التحریر فروشی و شهر کتاب از سخت ترین کارهای دنیاست :)
    پاسخ:
    دقیقا....
    من وصیت کردم وقتی مردم توی یه لوازم التحریری تو انقلاب خاکم کنن.. خیلی دوس دارم اون مغازه رو هروخ حالم بده میرم اونجا
    اما من چشم های کورالین منظورم بود. . .
    اره از اون طرح ها زیاد دیدم اما طرح چشم کورالین رو جایی ندیدم که روی بوم بکشن و چشم هارو دکمه ای بزنند یه طرح هایی توی ذهنمه که به شدت دارن مغزم رو می جوند!

    پاسخ:
    وااای کورالین وحشتناکه...

    بنظرم هرکسی اون انیمیشن رو ساخته یه روانی بوده
  • آلبرت کبیر
  • گفتی دکمه یاد انیمیشن کورالاین افتادم :دی
    پاسخ:
    :| :|
    :))
  • مترسک ‌‌
  • دکمه؟ عشق؟ ریشه در کودکی؟ شخصیت؟ :| :)) =)) :D
    اون دکمه‌پلو چی میگه اون وسط؟ =))
    پاسخ:
    xD
    هیچی, توجه شما را به ادامه ی اخبار جلب می کنیم :دی
  • فانتالیزا هویجوریان
  • منم یه مرضی دارم از یه مدل دکمه یه دونه ببینم عصبی میشم!!! :))))
    پاسخ:
    ینی شما لباساتون دکمه نداره آیا؟ :-/
    مرسی واقعن :| من عاشق اون انیمیشن هستم/ باید برم یه تست بدم ببینم سالمم یا نـ ــه :))
    پاسخ:
    گفتم سازنده ش :))

    یه سری چیزا توش هستن ایده هاش مریضن :))
  • خارج ازچارچوب
  • جالب بود!
    شما همونی هستین که دکمه رو می‌برین به خیاط می‌گین براش کت بدوز؟ :)
    پاسخ:
    دقیقا :-/

    و متاسفانه تو بیشتر کارا همینجوری م :(

    ینی از جز شرو می کنم می رسم به کل, که خیلی خوب نیست..
    منم عاشق دنیای دکمه هام..داستانایی ساختم واسه خودم با این دکمه ها ک هیج جا شبیهش نیس:)
    پاسخ:
    خیلی گوگولن
    از جزء به کل رسیدن کار ریاضیداناست :))
    پاسخ:
    اما تو کار ما باید از کل به جز رسید :-/
    چقد باحال:)) من همیشه خیلی این چیزا رو دوس داشتم ولی هیشکی خیاطی نمیکرد تو خونه مون. مامانم فقط خواهرم کخ بجه بود براش لباس می‌دوخت. بدتر از اون. کلی عکس دارن که برا خودشو خواهرم یه جور لباس دوخته:)) ولی دکمه .. فک کنم بتونم بفهمم چه زجری کشیدی:)) من با کامواها اینطوریم. 
    پاسخ:
    من با کاموا ها هم اینطوری م :|
    پس رشته ت رو عوض کن بیا توپولوژی بخون  :))) 
    منم دکمه ها رو دوست دارم!
    خیـــــلی خوبن!
    پاسخ:
    خیلی ^_^
    هه :))
    جالب بود... دکمه های رنگ و وارنگ، مخصوصا پهن هایی که باریکن و لبه هاشون برجسته ست...
    ولی فکر نمیکنم من اندازه شما بهشون علاقه مند باشم...
    پاسخ:
    خب دخترا دکمه بیشتر دوس دارن :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">