-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

یک موجود یخی متولد شد

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

یکی از چیزهایی که در بازی ها خیلی توجه م را جلب می کند غول های مرحله ی boss هستند,

که معمولا عبارت است از فردی که در اوایل بازی با شخصیت اصلی دوست یا حتی فامیل بوده و بعدها به دلایلی تغییر شکل می دهد و به دشمن تبدیل می شود  و الخ.

اما اینکه چرا آن فرد یا موجود یا هر چیز دیگری که هست به آن ریخت درمی آید؟

بعضی از غولها هم به معنای واقعی چندش و ترسناکند.

چرایش  را هم فقط طراح شخصیت می داند و بس..


+امروز هم طبق معمول اوضاع اخیر, با صداهای وحشتناکی از خواب بیدار شدم و سردرد مرگی داشتم.

بعد از آن, یک سری تماسها و یک سری ملاقات ها و یک سری رفتارها باعث شد سریعا خودم را به خانه و اتاقم و لپ تاپ عزیزم برسانم و به تلافی تمام موارد بالا یک عدد غول یخی ساخته شود به شرح زیر :|



خودم هم دلیل ساختن یک قلب در این ابعاد و قرار دادنش در همچین جایی را نمی دانم,

اما خب هر موجودی بلاخره باید یک قلب داشته باشد... , و شاید برای اینکه یخ نبندد..

و اینکه طفلی هنوز اسم ندارد. 

دلم نمی خواهد تغییری درش ایجاد کنم , اما دوس دارم غولم را نگه دارم به یاد این روزها...



+فکر می کنم تا بحال جندتا از همین غول های الکی ساخته باشم بی دلیل...

و گاهی اوقات هم بعد از ساختن, یک عدد مودیفایر تخریب گر به آبجکت موجود اضافه می کنم به تلافی ناکامی در شکست دادن فرد یا مشکل مزبور در زندگی واقعی... :| 




  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۳)

  • مترسک ‌‌
  • تولدش مبارک :))
    پاسخ:
    سلامت باشید 
    کادو کو :|
    نمیدونم چرا فکر میکردم باید قلبش قرمز باشه، و خب از همون قلبای شکل عدد پنج فارسی، ولی به هر حال غول باید ترسناک باشه، غولی که ترسناک نباشه که غول نیس :)) 
    و اما اسم های پیشنهادی من : 
    پیخ پیخ or تیخ تیخ or گولاخ  ( به ترکی میشه گوش ) 

    غولآیس  هم میتونه جالب باشه Qoolice  
    پاسخ:
    گولاخ :))) فوش نی مگه؟؟


    اولش رنگای قلب واقعی دادم بهش. بعد دیدم خیلی ضایه س. شیشه ایش کردم دیدم همچنان ضایه س.
    و در آخر این ریختی شد :-/

    قرار بود شبیه یه سنگ قیمتی بشه اما انگار آهنیه :-/
    خیلی مهم نیس البته. استفاده ک قرار نیس بشه.
    غولت غمگینه یا من؟!
    پاسخ:
    من :(
    توی ترکی که فوش نیست، گولاخ یعنی گوش ear ، اما توی فارسی کوچه بازاری ( اسلنگ فارسی ) معنی ش عوض شده.
    پاسخ:
    آخه نه که لحنش شبیه فوشه, ازون نظر.

    یه کلمه ای هست تو ایتالیایی, تلفظش می شه چوتوله. ینی کاسه ها . ciotole 
    بعد ازونجایی ک لحنش شبیه فوشه من یه مدت با حالت تهاجمی به داداشه و باقی ملت می گفتم و اونا هم می گفتن خودتی :| :)))
    چه جالب !! اصن من زبانای مختلف رو دوس دارم (:
    پاسخ:
    (:
    یه منطقی درون من میگه این میتونه هرچیزی باشه جز غول.. شاید ایراد از منطق منه ولی این برای غول بودن بیش از حد خوشگل نیس؟
    پاسخ:
    حالا شاید غول خبیثی نباشه, ولی خوشگل!!آخه؟؟ :-/

    فک کنم شما یکم خیلی زیادی خشنی :دی
  • مترسک ‌‌
  • شیرینی بده تا کادو بگیری :D
    پاسخ:
    چییییییییی؟ صدااا نمیاااااد :دی
  • بچه زنده -
  • سلام . متشکرم از تبریک عیدانه :) طاعاتتون مقبول عید شما هم مبارک عزیز :)
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • آلبرت کبیر
  • با غولا چیکار دارین آخه :)))
    پاسخ:
    غولا با ما کار دارن :-/

    حال می ده ساختن غول :دی


  • مترسک ‌‌
  • با لهجه «بچه فامیل» بخونش: چه شده؟ :D
    پاسخ:
    بیخیال ;)
    اینو با چه برنامه ای ساختی؟
    راهم می ره؟ د:
    پاسخ:
    3D max

    خیر :د
    می خوای شام دعوتش کنی؟
    دیگه دارم مطمئن میشم با سری رزیدنت اویل obsessed شدی : ))
    بعد تحرکش چطوریه این دقیقا !؟

    پ.ن: نمیدونم این قضیه که گفتی پریشب رفت تو ضمیر ناخوداگاهم یا چی .. ولی مثه یه ویروس به منم منتقل شد :|
    منتهی خواب من horror بود و عامل صدا خروپف مادر بزرگم :|
    پاسخ:
    :-/ ببخشیییییییییییییید 〒︿〒

    تحرک براش نذاشتم. خیلی مهم نبود حالا خیلی روش کار نکردم کلن. 

    اما اگه بخواد راه بره اون تیغ تیغی پایینیا پاهاشه :))
    lol خب این خیلی شبیه باس هاشه درضمن obsessed معنیش غرق شدنه هااا :-/

    این دو روزه رو مخمه سورپرایززز :))))
    http://upload7.ir/?p=preview&s=1&q=H6t7K4FwEZyjzEhb7qt8a2K7AEe8NhAmeUjPPQbk&s=1
    پاسخ:
    obsessed معنی دقیق فارسی نداره, بیشتر معنی غبطه خوردن یا همچین چیزی رو هم میده

    +دارم همه ی آهنگاشو :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">