-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

آهنگ ریپیتوی این روزها

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ


Tú, que me enseñaste a ser sincero,

sin temor a lo que pienso, evitando la mentira,

tú, que siempre has estado presente

y cuando no estaba la gente que tanto me prometía.


  Pablo Alboran_ Tanto (Acústico) 



ورژن استدیویی این آهنگ شاید خیلی قشنگتر باشد

اما من همیشه از آهنگ های اکوستیک بیشتر خوشم می آید

چون در اکوستیک هیچ دیش دیش دیریرینی برای پنهان شدن نیست

.خود خواننده است و یک یا دو ساز

برای همین بیشتر قدرت صدا و احساسی که طرف  سعی می کند منتقل کند درک می شود

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۴)

اه کامنتم پرید :( 

من اینطوری خیلی بیشتر دوس دارم، وقتی یه نفر ساز میزنه، اصن تو به عنوان خواننده حس و حال خیلی بیشتری بدست میاری و خوندن تو هم به نوازنده حس جالبی میده، این میشه که کار چندین برابر قشنگتر درمیاد. 


پاسخ:
مثه اینه که طرف بشینه جلوت بخونه
ما که نفهمیدیم چی می خوند، ولی قشنگ بود.
پاسخ:
من آهنگای فلامنکو رو بیشتر بخاطر حس و حالش دوس دارم.
اصن فوش بخونه :))
دقیقا  exactly 
این آهنگ عالیه.یادش بخیر تو لاتین گرمی 2013 بود اگه اشتباه نکنم این آهنگ و زنده اجرا کرد.من که خیلی از صداش خوشم میاد چون خیلی خوب اون حس اسپانیایی و میرسونه.منم که میدونی خراب فرهنگ اسپنیشم.
باهات موافقم که آهگای آکوستیک بهتر قدرت صدا رو نشون میدن ولی من خودم هم آکوستیک گوش میدم هم استدیویی.تازه تو آهنگای استدیویی هم راحت میشه فهمیدم خواننده صداش واقعا قوی هست یا با اکولایزر صداش و عوض کردن.
پاسخ:
صداش بد نیس ولی لهجه ی جنوبیش رو خیلی دوس ندارم. اما حس آهنگاش خیییلی قشنگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">