-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

این فیلد نمیتواند خالی باشد

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ

خب من هیچوقت در این 24 سالی که در این دنیا چرخیده و چریده ام آدم منظمی نبودم.

همیشه اتاقم نمونه ی بارز بازار شام بوده و درش سگ می زده و گربه می رقصیده.


حالا چند روزی می شود که به دلیل نامعلومی یکهو تغییر رویه دادم و نه تنها اتاق خودم, بلکه نیِرلی کل خانه را مثل کوزت سابیده م و خیلی اصرار دارم که همه جا باید برق بزند.

بعد نکته ی جالب توجه آنجاست که مادر من که درین شرایط باید از خوشحالی در پوست خودش نگنجد,

به شدت نگران این است که من مرضی گرفته باشم یا وسواسم به اینحا هم شرایط کرده باشد.


خب معمولا این موجودات مادر نام, فازشان معلوم نیست و در هر شرایطی واکنشهای بر خلاف انتظار از خودشان نشان می دهند.

اما خب مادر جان باید تا به الان متوجه شده باشد که بنده به طور کاملا حسی عمل می کنم, و الان تا می تواند باید حالش را ببرد که..... بعله :دی

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۴)

علی ای حال خدمت مادر عرض کنید تا تنور داغ است بچسباند و این میل ب برق انداختن را ب دیگر نقاط خانه نیز سرایت دهد توسط دخترش و خودش چند روزی استراحت کند.  :)


پست واقعی بود...
پاسخ:
چی بگم. از فرصت استفاده نمی کنه دیگه :دی
من هر دو هفته یا سه هفته یا حداکثر یک ماه، اینطوری فاز منظم بودن میگیرم. ولی معمولا دامنه فعالیتام به اتاق خودم محدود میشه. 

یه پست راجع به موسیقی نوشتم، خوشال میشم بیای بخونی. :) 
پاسخ:
من اینجور فازام دیر به دیره.
امیدوارم اینیکی موندگار شه...
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • خخخخخخخخ ((:


    هیچ وقت حرکت بعدی مادر ها قابل پیش بینی نیست ، هر کی هم قبول نداره با تسبیح میزنم تو سرش |:


    راستی ؛ اون عکس بیان-رمضان خیلی عالی بود

    پاسخ:
    چه ربطی به تسبیح داش الان :-/

    +مرسی :)
    من ولی اگه اتاق خودم و خونه مرتب نباشه انگار یه جای کارم میلنگه.
    مثلا این چندروز که درگیر امتحانا بودم و اتاقم بهم ریخته بود داشتم دیوونه می شدم.اینقدر اوضام وخیمه که دیگه کل دوست و آشناها هم میدوننن این داستانو.
    امیدوارم مامنت همیشه سلامت باشند
    پاسخ:
    اخ ولی من قبلنا اتاقم که خلوت می شد حواسم بهم میریخ :))
    الان بهتر شدم گوش شیطونه کر, بیشتر اوقات تمیزه. حالا برق نمی زنه ولی مرتبه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">